Epp Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde spørsmål til Asus om et av deres kort og fikk svar innen en halv dag. Utrolig bra oppfølging etterpå. Jeg sendte så avgårde for 2 dager siden et spørsmål til Gigabyte. Det var nok et verre spørsmål, men de har fortsatt ikke lest spørsmålet! De bruker en web-løsning slik at en kan se status. Jeg hadde ikke forventet raskt svar, men at de i det minste leste spørsmålene... Jeg liker Gigabyte mer enn Asus selvom jeg ikke har noen dårligere erfaring med sistnevnte. Har noen andre erfaring med Gigabyte og tiden det tar før en får hjelp? Om dette drøyer så blir det Asus for min del... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde spørsmål til Asus om et av deres kort og fikk svar innen en halv dag. Utrolig bra oppfølging etterpå.Jeg sendte så avgårde for 2 dager siden et spørsmål til Gigabyte. Det var nok et verre spørsmål, men de har fortsatt ikke lest spørsmålet! De bruker en web-løsning slik at en kan se status. Jeg hadde ikke forventet raskt svar, men at de i det minste leste spørsmålene... Jeg liker Gigabyte mer enn Asus selvom jeg ikke har noen dårligere erfaring med sistnevnte. Har noen andre erfaring med Gigabyte og tiden det tar før en får hjelp? Om dette drøyer så blir det Asus for min del... Fikk svar nettopp. Skulle neste tro de leste hardware.no ;-) OK så da blir det Gigabyte (sannsynligvis) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Du må ikke glemme at det kan være tids sone forskjeller da. Support personell kan også være globalt lokalisert (flere land).Slikt svares på under "office hours". Kan være litt flaks også mht til support henvendelsen til Asus , at du traff tidsmessig bedre når det gjelder henvendelsen din. Kan jo nevne at ved mine henvendelser vedrørende support til Asus tok det mellom 1.5 - 3 dager for meg ved tre ulike anledninger. Har ikke noe negativt å si om det egentlig (omtrent som forventet). At det ikke er lest selv etter en stund betyr nok at henvendelsene distribueres til køer med FIFO prinsipp til de som opererer som "agenter". Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Du må ikke glemme at det kan være tids sone forskjeller da.Support personell kan også være globalt lokalisert (flere land).Slikt svares på under "office hours". Kan være litt flaks også mht til support henvendelsen til Asus , at du traff tidsmessig bedre når det gjelder henvendelsen din. Kan jo nevne at ved mine henvendelser vedrørende support til Asus tok det mellom 1.5 - 3 dager for meg ved tre ulike anledninger. Har ikke noe negativt å si om det egentlig (omtrent som forventet). At det ikke er lest selv etter en stund betyr nok at henvendelsene distribueres til køer med FIFO prinsipp til de som opererer som "agenter". Sannsynlig det ja. Hadde dog forventet at svaret ville ta mer tid . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå