Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snakke med jenter om jenter?


Anbefalte innlegg

Nå i sommer har jeg opplevd en god del, ferie, møtt og snakka med en del jenter, men ikke skjedd så veldig mye untatt kyssing, dansing, men holder kontakten. Nå har jo skolen/jobb begynt på igjen, og der kommer jeg i kontakt med jenter. Kommer da innpå hva jeg gjorde i ferien, temmelig stort samtaletema for begge parter. Hvor mye bør jeg fortelle om tema jenter til jenter, som er potensielle kjærester, for å sette det veeeldig på spissen? Vil det virke positivt at de skjønner at jeg er singel, sosial om de er i tvil, eller er dette noe jeg bør unngå? Kanskje at de tror jeg har kontakt med de fremdeles, noe jeg har, og at jeg har noe på gang. Hva gjør dere?

Endret av deu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de spør om det kan du jo fortelle om det, men gjør det raskt og greit uten å gi for mye jucy detaljer.. Viktig at potensielle kjærester ser på deg som en ærlig fyr som er ferdig med det han er ferdig med. Men det er ikke dumt å fremdeles si fine ting om exser, det viser bare at du er en bra fyr (så lenge du har lagt disse jentene bak deg som sagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...