Gå til innhold

iPod - Fjernkontrollen, hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er usikker på om jeg skal kjøpe en Creative Jukebox Zen, Creative Jukebox 3 eller iPod 10 Gb.

Creative Jukebox 3 er billigst, men størst.

iPoden er stiligst, minst plass og dyrest.

Creative Jukebox Zen er dyrere men mindre enn Jukebox 3.

Har et litt vanskelig valg der... :woot:

Lenke til kommentar

Var det lang leveringstid på den Ipoden ? Bestilte nemlig en 20gb versjon selv igår.

Hvordan er lyden på den, koplet til et godt stereoanlegg, hvis man spiller gode mp3 rippet med feks Eac og Lame i 192 VBR ? Noen som har testet ut litt rundt dette ? Sitter selv og ripper for harde livet nå og venter spent på Ipoden.

Lenke til kommentar

lydkvaliteten er jo bare helt topp!!! (skjønt, når det kommer til de store stereoanleggene, så er det vel mp3 kvaliteten det hele hviler på til syvende og sist).

Leveringstiden er jo helt kurrant. Det tar en uke fra de kvitter seg med den til du har den. Til og med her hvor jeg bor ble den levert på døra. HAH!! ta DEN posten norge!! :evil:

(er det her man skal skrive: "I love TNT"?)

Forresten, det er bare å glemme å spore pakken. Det funket ikke i 2002 i alle fall. Det er det flere som kan skrive under på.

____

Før de i det hele tatt begynner å forberede å sende iPod'en må du ha betalt for den. Skal du ha inngravering må du nok regne med 2-3 uker før den blir sendt. (en kamerat av meg bestilte med inngravering. Mens han ventet på iPod'en regnet han ut at han hadde betalt 27 kr per bokstav....men lekkert var det nå uansett)

Den som venter på en iPod venter ikke forgjeves (selv ventet jeg i to måneder)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...