Gå til innhold

iPod - Fjernkontrollen, hvordan?

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg 10GB iPod. Jeg får ikke helt til fjernkontrollen. Må jeg aktivere den eller.no på iPodden? har titta på settings, men ikke funnet noe. Og har sjekka om tastelåsen var av etc.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fjernkontrollen må trykkes GODT ned i hullet sitt (slik at du ikke kan se NOE til metall-ringen på den). Hvis ikke får den ikke kontakt.

Den grønne "flekken" bak tastelåsen på fjernkontrollen skal vises når den ikke er på hold.

Tar litt tid å bli vant til fjernkontrollen. (følsomhet osv.)

[edit: det er ikke noen meny-instillinger på den. den funker "out of the box"]

Lenke til kommentar
fjernkontrollen må trykkes GODT ned i hullet sitt (slik at du ikke kan se NOE til metall-ringen på den). Hvis ikke får den ikke kontakt.

Den grønne "flekken" bak tastelåsen på fjernkontrollen skal vises når den ikke er på hold.

TUSEN TAKK! =)

Det funka nå. Leste det vel egentlig i bruksanvisningen jeg fikk, men jeg trodde jeg hadde satt den hardt nok i. Måtte presse noe veldig også.

Nå har jeg overført 300 trance sanger og regner med at jeg tar og fyller resten opp med godsanger.

Vil anbefale alle som vurderer en dyr mp3 spiller å kjøpe DENNE! Den er genial. Kvalitet så det holder. God LYD. Sinnsykt Design.

Haha. Passa meg bra å få den akkurat nå fordi jeg skal på skoletur til tyskland i en uke... må ha musikk da og discman.. BLÆ :lol:

Lenke til kommentar
:)
Nå har jeg overført 300 trance sanger og regner med at jeg tar og fyller resten opp med godsanger.

hehe. 300 dårlige sanger, og resten godsanger :D

Noen trance sanger som er bra da :)

Det som irriterer meg er at navna på sangene er så rare at alt blir bare rot på iPodden :p

har vel plass til 3000 sanger til som IKKE er trance da :)

Lenke til kommentar

TUSEN TAKK! =)

Det funka nå. Leste det vel egentlig i bruksanvisningen jeg fikk, men jeg trodde jeg hadde satt den hardt nok i. Måtte presse noe veldig også.

Vil anbefale alle som vurderer en dyr mp3 spiller å kjøpe DENNE! Den er genial. Kvalitet så det holder. God LYD. Sinnsykt Design.

Haha. Passa meg bra å få den akkurat nå fordi jeg skal på skoletur til tyskland i en uke... må ha musikk da og discman.. BLÆ :lol:

:yes::yes::yes:

Har den ikke selv, men hvis jeg noensinne får råd så.....

Lenke til kommentar

<Start if

if="money" then="iPod"

End if>

:lol:

Trance er jo til å gå lei av.

Angående sanger....ikke bruk musicmatch. Verre skit skal man lete lenge etter (dette er min subjektive mening).

www.ephpod.com (og last ned den uten macopener)

Det jeg la merke til er at første gangen ephpod prøver å starte begynner den å skrive en mac-file eller noe sånt. Da avslutter man programmet og starter det på nytt - så funker alt som det skal.

da er det bare drag&drop....

PS. det tar litt tid å finne ut av interface'en til ephpod, men når du først skjønner hvordan ting funker så er det jo kjempelett i bruk

Lenke til kommentar
tnx.

Hater musicmatch.

Nå må jeg bare finne et bra program som kan bytte id3v1/2/3 tags på mp3'ene mine uten at jeg må gå igjennom alle sammen!

Hva med MoodLogic? Last det ned fra winamp.com->plug-ins

Jeg testa ephpod og jeg synes det er genialt :)

Jeg bruker det nå. Mye bedre system i sangene.

Lenke til kommentar

Det er jo akkurat derfor jeg bruker det, og anbefaler det til alle som har iPod 8)

Leste forresten en plass at iPod har ca. 40% av mp3-spiller markedet (tror det var KUN HD-baserte den statistikken gjaldt) i Japan, og det sier jo LITT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...