Kvartermester Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Fikk låne et studio i forrige uke å fikk muligheten til å ta bilder av en familie jeg kjenner. Her er tre av portrett bildene jeg tok de er så å si rett fra kamra, kunne tenke meg å få ltt tilbakemelding hva dere synes? Hva kunne vært gjort bedre både når det gjelder det tekniske/utsnitt osv.. Exif: ISO:200 f: 9 Time: 1/400s Takknemlig for alle tilbakemeldinge Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ingen som har noen tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 ikke værst dette. Savner litt lys for å skille de ut fra bakgrunnen også for å bringe frem detaljer. Syns du får frem mye personlighet i mannen på første bildet. Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 ikke værst dette. Savner litt lys for å skille de ut fra bakgrunnen også for å bringe frem detaljer. Syns du får frem mye personlighet i mannen på første bildet. Ser at jeg kunne trengt mere lys ja..hadde desverre ike så mye mer tilgjenglig akkurat på denne session..noen andre tips om hva som kunne vært bedre/anderledes? Takk for tilbakemeldingen forresten Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Fine protrettbilder, men er ikke helt fan av det gjennskinnet i ansiktet på damen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå