Barry White Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei! Jobber i et kontorlandskap, og skal gå til anskaffelse av hodetelefoner/øreplugger med grei lyd som blokkerer støy effektivt ute. De må være komfortable å ha på, og uten mic (det ser bare teit ut) Har dere noen tips? Tenker vi sier maksgrense 1000kr, da disse primært skal brukes til Radio Norge. Viktig at de har støyreduksjon innebygd, uten at jeg helt vet hva det går ut på Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg hadde gått for vanlige lukkede hodetelefoner. Har selv ett sett fra SONY med aktiv støyreduksjon, og det føles som om man sitter med to mursteiner i øret Hadde selv satset på AKG eller Sennheiser mellom 600-1000kr Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Hva med disse? : Sennheiser HD 477 - 395,- Sennheiser HD 435 - 495,- Endret 1. september 2008 av Barry White Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Bumper denne jeg (selv om jeg ikke er så langt ned på lista) Det er altså jeg og sjefen min som skal ha oss hodetelefoner, jeg skal høre mye på Radio Norge, av og til litt mp3, vet ikke helt hva han skal. Jeg tror jeg ønsker meg lukkede øretelefoner og han tror jeg ønsker seg plugger. Etter litt søking har jeg kommet frem til disse: For meg: AKG 414P - 319,- For han: Zen Aurvana - 400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå