Bjørn Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Finnes det kameraer som kan spille av std Video8-taper via en SVHS-kontakt?. Har noen analoge taper jeg skulle ha inn på PC. Kvaliteten på dette er visstnok mye bedre enn å bruke Composite MVH Bjørn Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Kvaliteten via kabel er ikke det du trenger å bekymre deg mest over, det er nesten ikke merkbart for et øye som til og med er trenet i det. Du trenger i hvert fall ikke bruke s-video til et kamera med video8-sytemet, siden det er som VHS i kvalitet... Du vil ikke merke forskjell. Dessuten har jeg aldri sett et video8-kamera med S-video-utgang Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Du må få lånt deg et Hi8 kamera. Disse har ofte SVHS utgang og kan spille Video8 kassetter. Yngve Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234876 Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Elller du kan bruke et Digital 8 -kamera for avspilling av opptak i Video 8 -formatet. Lenke til kommentar
Bjarte Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 HEI! Jeg har anskaffet meg ett Sony TRV330E. Dette kameraet kan spille av både analoge HI8 og DV. Har composit og S video utgang. Så dette må jo være tingen for deg. Er til å anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå