Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Endelig! Fått meg jobb i dag, så starter om 1 uke i ny jobb. Som support medarbeider. Deilig og få noe fast og gjøre. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Orker ikke starte ny tråd, fikk meg jobb idag Første gang jeg har vært på jobb intervju og det gikk så bra som det kan gå Fikk vite med engang når intervjuet var over at jobben var min. Har aldri vært så glad i hele mitt liv trur jeg :D:D :) Edit: No moar sitte i kassen på Ica Endret 2. september 2008 av Overguard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gratulerer med jobben "Overguard" hva skal du jobbe som? Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gratulerer med jobben "Overguard" hva skal du jobbe som? Mvh donnieakalefty Han skal sikkert sitte bak kassa på meny, som alle vet er det bedre enn ICA, dessuten er han fra Rørvik, alle vet at folk derifra er som regel best egnet bak ICA kassa, Rema har litt for mye klasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Så sitte bak kassa på Meny er da en oppgradering fra ICA? Ikke vet jeg aldri jobbet i butikk, men en jobb er en jobb og det viktigste er og ha en. Han vil nok kose seg med sin nye jobb uansett hva det er. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Haha fu Even. Skal jobbe for Teleperformance som igjen jobber for Canal Digital. Så blir jo sånn support/selger ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ah nice, høres spennende ut. Blir vel en del telfon og mail svaring vil jeg tro. Du får ha lykke til da. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Takk takk, du får ha lykke til du å Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hah, fett, samme jobb som meg, bare at jeg jobber med kredittkort Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Endelig!Fått meg jobb i dag, så starter om 1 uke i ny jobb. Som support medarbeider. Deilig og få noe fast og gjøre. Mvh donnieakalefty Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå