Gå til innhold

Jenta mi vil ha ny mobil, trenger forslag

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jenta mi ønsker seg en ny mobil.

Hun skriver MYE sms og tar en god del bilder, så telefonen bør være god der.

Ringe gjør hun en gang i blandt, men den burde kunne det også... ;)

Håper på noen forslag fra dere, hun har i dag netcom youngtalk og det fungerer vel såpass greit at telefonen kan bindes opp mot det på nytt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke hvor gammel hun er.. men om hun er ung så er det jo ofte vanvittig kresne på merket mobilen er.. Hjelper ofte ikke med allverdens finesser om det ikke er rett modell :) om hun foretrekker kamskjell, candybar osv bør du vel sikkert og finne ut..

Youngtalk er jo forøvrig grisedyrt sammenlignet med konkurrerende alternativer... one call kontant er feks nesten halv pris av young talk om du velger standardoppsettet til telepriser på forbruk..

Når det gjelder valg av telefon er jeg for gammel til å si noe fornuftig =)

Lenke til kommentar

jeg kan iallefall anbefale Sony Ericssons W890 som jeg personlig liker å skrive sms på, og har et kamera med 3,2 mgp. :thumbup: Det holder iallefall fin for meg når det gjelder mms bilder, i og me ikke alle jeg sender bilder til har mobiltelefoner av nyeste modell.

Lenke til kommentar
jeg kan iallefall anbefale Sony Ericssons W890 som jeg personlig liker å skrive sms på, og har et kamera med 3,2 mgp. :thumbup: Det holder iallefall fin for meg når det gjelder mms bilder, i og me ikke alle jeg sender bilder til har mobiltelefoner av nyeste modell.

LOL? Kan jeg le meg ihjel..

Du synes ett 3,2 Mpix kamera holder til å sende MMS?

Du trenger ett 0,3 mpix kamera for å sende mms!!

Mgp går ikke på å sende til mobiltelefoner lenger, det går på mulighet til å printe/fremkalle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...