abene Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Microsoft varsler om et mulig problem med avinstallering av IE8 beta 2 i Windows XP. Les mer Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når jeg leste overskriften lurte jeg på om Microsoft hadde bestemt seg for å legge seg ut med EU igjen. Det hadde vært en nyhet! Så viser det seg at det bare dreier seg om en snag i en betaversjon... Ellers er det selvsagt en nyttig advarsel til de som måtte ha beta 1 installert. Geir Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når jeg leste overskriften lurte jeg på om Microsoft hadde bestemt seg for å legge seg ut med EU igjen. Det hadde vært en nyhet! Samme tenkte jeg; at IE8 ikke lot seg avinstallere av "sikkerhetsmessige årsaker" e.l..... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Får ikke fjernet Beta 1 heller jeg. Prøvde å oppgradere til IE8 Beta 2, men da får jeg bare beskjed om at jeg må fjerne beta 1 først, men hvordan skal jeg gjøre det? Ligger ikke noe Internett Explorer 8 Beta 1 under "Legg til og fjern programmer" Har Vista Home Premium med SP1. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Og at MS sin tette integrasjon av IE i OS-et medfører en betydelig risiko for slike "snags" er i realiteten ingen nyhet. Synes ellers MS bør gjøre som de gjorde ved beta 1. Da laget de en VM (for Virtual Server) med IE8 som hadde en "prøvetid" på 4 mnd. Jeg har i alle fall brukt den til å teste IE8, så slepper jeg å kludre med oppsettet. Endret 29. august 2008 av Bolson Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det har gått en hel time uten at noen har postet om hvor dårlig IE er, og at alle burde skifte til Opera/ Firefox. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det skal ikke være så veldig vanskelig -->How To Uninstall IE 8 Beta 1 And Revert Back To IE 7 <-- Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det skal ikke være så veldig vanskelig -->How To Uninstall IE 8 Beta 1 And Revert Back To IE 7 <-- Funker det på Vista også? Er det 100% trygt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det har gått en hel time uten at noen har postet om hvor dårlig IE er, og at alle burde skifte til Opera/ Firefox. Det meste er allerede sagt i andre tråder. Jeg er for å informere folk, men når de har fått alle fakta på bordet syns jeg at de skal få lov til å ta egne valg. Noen foretrekker IE, og skal få lov til det. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Funker det på Vista også? Er det 100% trygt? om du tar turen innom Programs and features -> View installed updates -> og ser etter Windows Internet Explorer beta 2 og velger uninstall, så skal ting gå av seg selv. PS. sorry at jeg tar det på engelsk, men jeg aner ikke hva de heter på norsk da jeg kjører engelsk Vista. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Installerte beta 2 på Vista x64 og fikk beskjed om å restarte, da jeg boota opp igjen så fikk jeg beskjed om driver/hardware feil. Kom meg ikke inn i safe mode engang. Endte med at jeg måtte kjøre restore.... Lenke til kommentar
idos Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det har gått en hel time uten at noen har postet om hvor dårlig IE er, og at alle burde skifte til Opera/ Firefox. Hvorfor bruke IE når Firefox og Opera er bedre.. Som webutviklier er jeg bare interessert i om IE vil støtte js og CSS bedre/etter W3C standard.. slik at vi i 2011 slipper å utvikle spesielt for IE8. Og da kan en kanskje droppe støtte for IE7. IE6 henger jo fortsatt som en hemsko for alle webutviklere. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det beta, så kan man risikere litt trøbbel. Det vet man jo. Jeg har installert ie8 beta2 og finner den foreløpig som et fremskritt når det gjelder ie. Raskere enn ie7 syns jeg. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det har gått en hel time uten at noen har postet om hvor dårlig IE er, og at alle burde skifte til Opera/ Firefox. IE er dårlig, bytt heller til Opera eller Firefox. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det beta, så kan man risikere litt trøbbel. Det vet man jo. Jeg har installert ie8 beta2 og finner den foreløpig som et fremskritt når det gjelder ie. Raskere enn ie7 syns jeg. Problemet er jo at i motsetning til betaer av for eksempel de fleste andre program så gjør ikke IE bare seg selv ustabil, men hele OS-et. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det er vel ikke uten grunn at microsoft har anbefalt "developers" å kjøre testene sine med virtuell maskin . Om det krasjer kan man bare legge tilbake et rein snapshot. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det beta, så kan man risikere litt trøbbel. Det vet man jo. Jeg har installert ie8 beta2 og finner den foreløpig som et fremskritt når det gjelder ie. Raskere enn ie7 syns jeg. Problemet er jo at i motsetning til betaer av for eksempel de fleste andre program så gjør ikke IE bare seg selv ustabil, men hele OS-et. om ??? når mener du vel? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Oi, så nettopp hvor utrolig dårlig formulert den setningen var. Jaja, får la det stå sånn, men det skal sies at jeg ikke mente å virke ironisk. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Bra av HW.no å informere om sånt Har IE beta 2 på vista 64 ultimate og liker nye desginet meget bra Har firefox 3 men syns den ser mindre pen ut og funker ikke på alle sider ellers fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå