akle Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Går forhåpentlig vis ut av videregående om to år med generell studiekompetanse. Og tenker og dra i forsvaret da. Har alltid vert interessert i 330 skvadronen, så lurer på hvilke stillinger det er i en Sea King ser det er seks personer på et helikopter. Sea King’en har 6 par øyne om bord - det mest nyttige verktøyet for å finne nødstedte. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Eit Sea King helikopter har: 2 piloter 1 navigatør 1 maskinist 1 anestesilege 1 redningsmann Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 jeg drømmer om det samme som deg trådstarter, veldig lyst til å utdanne meg som lege eller pilot innenfor forsvaret. luft ambulanse er vel egentlig drømmen også, virker utrolig spennende yrke. ! Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Hva må man gjøre for og bli anestesilege eller redningsmann? Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 jeg drømmer om det samme som deg trådstarter, veldig lyst til å utdanne meg som lege eller pilot innenfor forsvaret. luft ambulanse er vel egentlig drømmen også, virker utrolig spennende yrke. ! det er dette som er drømmen min ja eller vanlig ambulanse arbeider(men burde gått HS da) Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva må man gjøre for og bli anestesilege eller redningsmann? Det tar vel rundt 15 år å bli anestesilege, så det er ikke noe du kan utdanne deg som i førstegangstjenesten. Å bli redningsmann krever vel 5 år med prehospital erfaring og en god del kursing, så det kan du forsåvidt glemme det også. Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Hva må man gjøre for og bli anestesilege eller redningsmann? Det tar vel rundt 15 år å bli anestesilege, så det er ikke noe du kan utdanne deg som i førstegangstjenesten. Å bli redningsmann krever vel 5 år med prehospital erfaring og en god del kursing, så det kan du forsåvidt glemme det også. prehospital for eksempel ambulanse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå