vcx Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er veldig forkjølet akurat nå. Renner snørr og alt mulig, det er ikke det verste. Det verste er at jeg føler meg skikkelig slapp og rar i kroppen. I kveld skal jeg da bort klokken 20.00 og det er veldig viktig at jeg ikke er så veldig forkjølet. Noen som har noen tips til lynkurer? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hold deg inne, slapp av, drikk vann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Spis masse frukt, appelsiner spesielt, drikk varmt drikke og hold deg varm generelt. Slapp av og la kroppen bruke all krefter på å bekjempe forkjølelsen. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Drikk et par liter appelsinjuice per dag, det hjelper i hvertfall godt for meg. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vitamin C !!! Det har blitt funnet "oppskrifter" helt tilbake til kleopatras tid om hvordan / hvilke positive innvirkninger vitamin C har på imunforsvaret.. (I Danmark blir vitamin C også brukt for å holde kreft "stabilt".. store mengder c vitamin.. >10 gr pr dag) C vitamin kjøpes på alle helsekost butikker.. (kjøp den i pulverform) og bland den ut i appelsin juice... smaker piss uansett, men hiv innpå med ca 1 til 2 gram.. så skal du se / merke effekt.. funker for meg hver gang Dette i tillegg til det som er nevnt.. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Varm melk med honning oppi, immunforsvarstabletter, vitaminer (vitamin C).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå