Keltern Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Morn! Jeg kjøpte for noen dager siden 2 stykk Hx250d av den forrige modellen. Det fulgte ikke med datablad til elementene og ikke finner jeg noe på nett, så jeg tenkte jeg skulle prøve lykken her på bilstereo for å se om noen har data på disse elementene. Om det viser seg at noen finner frem litt teknisk info på elementene, så trenger jeg også litt hjelp til å beregne kasse og portstørrelse/lengde, da dette ikke er noe jeg er spesielt dreven på enda. Kanskje noen til og med har erfaring med nettopp disse elementene så er sikkert ikke det negativt heller.. På forhånd takk! Mvh Lars Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Maser litt her jeg.. Har nå fått tak i den ikke så lite kritiske informasjonen, men noe utover kassestørrelse ser det ikke ut til at jeg får noe forståelig ut av bassbox pro. Er det noen som har noen minutter og kan hjelpe meg med å beregne kasse og porter før jeg setter igang med kapping av platene? Ser ut til at det blir mest aktuelt med port integrert i kassestrukturen, altså ingen rund bassport om dette er mulig å finne ut av.. Vedlagt finner eventuelle hjelpsomme sjeler en pdf-fil med data på Hertz HX250D-elementet som jeg da har 2 av. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Her finner du noen tips. Frode Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Litt artig du linker til en tråd der Dag Johansen har gitt sine råd.. For det ble nettopp han som hjalp meg med å beregne kasse, så nå står den til liming i garasjen! Får håpe ting ikke glir ut! Lenke til kommentar
fhl Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Litt artig du linker til en tråd der Dag Johansen har gitt sine råd.. For det ble nettopp han som hjalp meg med å beregne kasse, så nå står den til liming i garasjen! Får håpe ting ikke glir ut! Da tror jeg nok det blir suksess, for Dag ligger vel godt over snittet når det gjelder kassebygging. Lykke til! Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå