Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp, hva gikk galt? Og hva gjør jeg

Gjest Guest_mr.T_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mr.T_*

hei alle sammen.

Jeg må spørre om råd her.

Jeg har vært sammen dama i 4 mnd og hun har vært nå 5 uker i edinburgh.

Hun kom endelig hjem på mandag og vi begge syntes det var helt utrolig deilig å se hverandre igjen.. Men nar vi skulle møtes på tirsdag hadde i en stor krangel og hun gjorde det da slutt.. Jeg fikk se henne til å tenke på det i en dag før hun skulle ta valget sitt. Dagen etter satte vi oss på et rom og snakket hvor hun med sitt stein ansikt sa at hun hadde bestemt seg og et var slutt, for hun var lei av å krangle, men det alle kranglene våre handler om er forsvaret, og i dag dimmer hun. Vi har snakket om denne dagen i over 4 mnd og derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke ville nå gi oss en sjanse til?! Jeg reiste tirsdag kveld til henne etter at vi hadde kranglet for å si unnskyld.. Men det forandret ikke noe som helst.. Så er det noen her som kan hjelpe meg.. Trenger virkelig hjelp her, for jeg elsker jenta og er villig til å gjøre alt for henne.. Hun svare når jeg spurte henne om hun elsket meg, vet ikke etter å ha tenkt seg om, og da ville jeg tro at hun fortsatt elsket meg, men er redd for at ting ikke skal bli bedre..

Så hjelp hva gjør jeg, hvordan vinne jeg hjerte hennes tilbake!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må ikke nødvendigvis bli noe bedre av at hun dimmer. Hvordan man krangler har ofte større betydning enn hva man krangler om.

Har med respekt og åpenhet å gjøre. Det kan nok hende at du må gi henne tid til å savne deg, og masing/overtalelse fører sjeldent fram.

Lenke til kommentar

Går ut i fra at begge er 18++.

Vel hva kan man egentlig si, har jenta bestemt seg og har gitt deg steinkalde ansikt er det lite å gjøre. Sjansen for at hun har truffet en annen er jo også til stedet, hvem vet, dama har tross alt vart borte i 5 uker mye kan ha skjedd i løpet av disse ukene.

Dere har også veldig lite histore sammen, 4 måneder er knappe nok til å vikrleig kunne si at hun er den rette dama for deg og at hun er den eneste du kommer til å elske.

Spessilet når en liten krangel, om noe så enkelt som forsavater, har ført til bruddet viser at hun ikke er noe å satse på. Hva hadde skjedd hvis det hadde vært om noe mer viktiger enn dette???

Brudd er noe drittgreier, og man, stiller seg spørsmålet, skal det virkelig så lite for at man skal drive vekk fra hverandre og hva gikk egentlig galt....

Svaret er man er ikke ment for å være sammen, kommunikasjos svikt, man skal være to om denne og den har tydligvis ikke vært til stedet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...