WheelMan Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Men merkenavnet skal leve videre innen forbrukerelektronikk. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Litt synd, har aldri vært noen sånn mega-fan av abit, men det siste hovekortet jeg kjøte var abit, et hovedkort som faktisk fungerer helt fint og slik det bør, i motsetning til endel Asus-kort jeg har hatt. AtW Endret 29. august 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dek gjerne dine tanker om bortgangen i kommentartråden. Fant en skrivefeil. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Litt synd, har aldri vært noen sånn mega-fan av abit, men det siste hovekortet jeg kjøte var abit, et hovedkort som faktisk fungerer helt fint og slik det bør, i motsetning til endel Ausu-kort jeg har hatt. AtW Jeg er faktisk av litt motsatt oppfatning. Har ikke hatt abit siden KG7RAID kortet deres, som i og for seg var et veldig bra kort, men hadde en lei tendens til å dø.. Men synd er det uansett, at det nå er en mindre aktør på markedet. Jeg har få positive erfaringer med dem, men vet inderlig godt at det har kommet mye bra ut av Abit opp gjennom årene! Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 RIP Abit. Jeg har nesten uten unntak kjøpt Abit hovedkort opp i gjennom årene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Litt synd, har aldri vært noen sånn mega-fan av abit, men det siste hovekortet jeg kjøte var abit, et hovedkort som faktisk fungerer helt fint og slik det bør, i motsetning til endel Ausu-kort jeg har hatt. AtW Jeg er faktisk av litt motsatt oppfatning. Har ikke hatt abit siden KG7RAID kortet deres, som i og for seg var et veldig bra kort, men hadde en lei tendens til å dø.. Men synd er det uansett, at det nå er en mindre aktør på markedet. Jeg har få positive erfaringer med dem, men vet inderlig godt at det har kommet mye bra ut av Abit opp gjennom årene! Det er ikke det at mine asus-kort dør, det er mer probmlemer om man har mange minnebrikker, PCIe-16x-slotter som kun støtter graikkort og slike ting. AtW Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Abit IC7-MAX3 Har enda en maskin med det... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Hva skal jeg gjøre nå!? Da har vi bare FoxConn igjen... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Hva skal jeg gjøre nå!? Da har vi bare FoxConn igjen... FoxConn har heldigvis en fin avtale med HP, så de forsvinner ikke med det første =) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Virkelig synd dette. Abit har virkelig fått sving på hovedkortene sine i det siste. Jeg kjøpte 2stk IP35 Pro ifjor, som har vært utrolig stabile. Etter min mening det beste hovedkortet jeg har hatt. Nå ser det ut til at flere av Abits ingeniører har flyttet over til Biostar. Noe som helt klart har satt sitt preg på Biostar T Power I45 kortet. Et av de billigste og beste P45 kort på markedet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Auda, har hatt to Abit kort og har vert fornøyd med dem. Synd Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) jeg husker bh-6 kjørte dual celeron tror det var 366 jeg hadde.. kjørte de på 550 og win2000 hehe.. hukser jeg var innom http://www.overclockers.com/ for og finne uke de var lage i og batch nr og hvor langt andre hadde nådd med desse.. jeg og en kompis var en av første i lillehammer med slike hovedkort.. var vel ganske tilig med peliteier element og. vannkjøling.. har nesten alltid vært abit fan.. men hadde også et nf-7 (to styk) og et at-7 max. bh-6 kortet ligger nede her ennå magler cpuer. og dessuten har ene kondensatoren løsnet.. var tragt om plassen rundt cpu sokkelen husker vifta var gigantisk og gikk borti kondensatorene. trist at de har kommet dit at de må legge ned.. hadde håpet på et abit kort igjen som var bra på det meste.. ja fan.. glemte kg7-raid kortene deres.. hadde to av det og jeg;) Endret 29. august 2008 av HEE Lenke til kommentar
meeg Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 NF7-S V2.0 med Tictac bios. DET var kort det... Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 hmpf, kjøpte 3 hovedkort til den nye hoved pc'en min før jeg fant ett som var stabilt uten problemer, først ett asus, så ett gigabyte, landet på IP35 PRO som er ett svært bra kort :/, kjipt å se den delen dø. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Men merkenavnet skal leve videre innen forbrukerelektronikk. Les mer Forventet. Har heller ikke noe god erfaring med Abit så det var ikke noe tap for min del... Lenke til kommentar
Epp Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 FoxConn har heldigvis en fin avtale med HP, så de forsvinner ikke med det første =) Betyr det at de endelig skal få fingeren ut og støtte Linux? Ellers, kan de også gå nedenom og hjem for min del... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nei! Og jeg som vurderer å gå til innkjøp av Abit sitt P45 Hovedkort Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Ikkeno galt i det da Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 NF7-S V2.0 med Tictac bios. DET var kort det... Har et slikt kort enda og det lever i en venns oppsett, det og et Gef 4 skjermkort. Må absolutt si at det er arbeidshester som er laget for å vare. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dek gjerne dine tanker om bortgangen i kommentartråden. Fant en skrivefeil. Er stolt av deg ............................ Abit har hatt noen gode kort ja, R.I.P ABIT.... Trist at de slutter på en måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå