BannanMannen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Er det noen andre her som forventer å måtte tjenestegjøre på setermoen i 2009.. :!: og om noen skulle vite det.... hvordan funker det med å blir artillerijeger? Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Panserbataljonen her. 7 eller 8 januar drar jeg opp. Dette blir bra! Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Artillerijeger: Rekrutter fra artelleribataljonens innrykk søker om plass på opptak til jegertroppen. Noe usikker, men tror opptaket varer i underkant av en uke. Deretter har jegertroppen et eget opplegg, selv om man fremdeles har en del samhandling med resten av art.bt. Forvent en mer krevende(samtidig mer givende) tjeneste. En del FAC og samhandling med luftressurser. Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Artillerijeger: Rekrutter fra artelleribataljonens innrykk søker om plass på opptak til jegertroppen. Noe usikker, men tror opptaket varer i underkant av en uke. Deretter har jegertroppen et eget opplegg, selv om man fremdeles har en del samhandling med resten av art.bt. Forvent en mer krevende(samtidig mer givende) tjeneste. En del FAC og samhandling med luftressurser. Er det mulig å ta dette for januar kullet? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Panserbataljonen her. 7 eller 8 januar drar jeg opp. Dette blir bra! What he said. Gleder meg stort til jeg skal oppover. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Panserbataljonen her. 7 eller 8 januar drar jeg opp. Dette blir bra! What he said. Gleder meg stort til jeg skal oppover. Fått endelig inkalling? Burde vel komme iløpet av denne uka! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Panserbataljonen her. 7 eller 8 januar drar jeg opp. Dette blir bra! What he said. Gleder meg stort til jeg skal oppover. Fått endelig inkalling? Burde vel komme iløpet av denne uka! Nei, ikke ennå. Du har ikke fått du heller? Det er vel ikke slikt at jeg kanskje ikke får? Da blir jeg enormt skuffet. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Panserbataljonen her. 7 eller 8 januar drar jeg opp. Dette blir bra! What he said. Gleder meg stort til jeg skal oppover. Fått endelig inkalling? Burde vel komme iløpet av denne uka! Nei, ikke ennå. Du har ikke fått du heller? Det er vel ikke slikt at jeg kanskje ikke får? Da blir jeg enormt skuffet. Nei, ikke fått enda. Og alle som har fått planglagt inkalling-brevet får den endelige inkallingen. Gleder meg bare til vi får innloggingsinfo til utvalgt.no jeg Da blir det fest i heimen. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Artillerijeger: Rekrutter fra artelleribataljonens innrykk søker om plass på opptak til jegertroppen. Noe usikker, men tror opptaket varer i underkant av en uke. Deretter har jegertroppen et eget opplegg, selv om man fremdeles har en del samhandling med resten av art.bt. Forvent en mer krevende(samtidig mer givende) tjeneste. En del FAC og samhandling med luftressurser. Er det mulig å ta dette for januar kullet? Ganske sikker på at det er negativt. Sjekk evt mil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå