helvete111 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 kjøpte noe greier på ebay noen som vet ca hvor lang tid det tar å sende en pakke fra hongkong til norge?? blir det levert på døra? eller kommer det i postkassa? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Min erfaring, ca 1 uke. Kommer som vanlig pakke, dvs får den plass i postkassa kommer den der. Siden det ikke er betalt for hjem på døra tjeneste, kommer det som hentepakke på ditt postkontor. Endret 29. august 2008 av TheGizmo Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Min erfaring, ca 1 uke. Kommer som vanlig pakke, dvs får den plass i postkassa kommer den der. Siden det ikke er betalt for hjem på døra tjeneste, kommer det som hentepakke på ditt postkontor. har gått 14 dager nå men fortsatt ikke fått!!! er ikke toll på varen heller. helvetes bruker dem hest og kjerre der nede? skal gi selgeren dårlig karakter på ebayen Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Min erfaring, ca 1 uke. Kommer som vanlig pakke, dvs får den plass i postkassa kommer den der. Siden det ikke er betalt for hjem på døra tjeneste, kommer det som hentepakke på ditt postkontor. har gått 14 dager nå men fortsatt ikke fått!!! er ikke toll på varen heller. helvetes bruker dem hest og kjerre der nede? skal gi selgeren dårlig karakter på ebayen Har du kontaktet selger? Hvordan ble varen betalt for? Har du fått beskjed om at den er sendt? Hvordan tilbakemeldinger har selgeren fått før? Fra min erfaring er med selger som hadde over 7000 salg og 99,7% positiv feedback. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Fått pakken din? Jeg har bestilt to småting fra Hong Kong på eBay. Den ene pakken brukte ca. 14 dager og kom som rekommendert sending som måtte hentes hos Posten. Den andre brukte litt under én uke, og kom i postkassa. Dette var fra selgere med over 7000 salg og 98-99% rating. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 lurer på en ting i forbindelse med et kjøp på ebay. en kompis av meg skal kjøpe noe på ebay. han er på det stedet man skriver inn kortinformasjon, navn adresse og telefon nummer. men han får ikke telefon nummeret gjennom. står at det ikke er komplett. noen som ha samme problem eller vet hva som er problemet? skriver inn 47XXXXXXXX med + tegn foran har han også prøvd men får samme melding. håper på raskt svar. takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå