Øystein.F. Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Om du storkoste deg med Rise of a Ninja i fjor, har du mykje å glede deg til. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 OMG!!! Rise of a ninja var jo ett kongespill Blei helt i hundre jeg nå Lenke til kommentar
drezz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Storm > broken bond Liker ikke "Art" måten de har designet Naruto på i dette spillet. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dette er et spill jeg desverre aldri kommer til å røre, samt ikke "pirate" ned engang.. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Har ikke spilt Rise enda, men skal skaffe begge to når Broken kommer ut. Er spent på å se hvordan de forteller historien i forhold til hvordan den blir presentert i anime/manga format. Hvis de lykkes med serien, ser jeg for meg at det etter hvert vil komme flere spill slik at de får dekket hele historien om Naruto, som ikke virker å være over på en god stunn ennå. Vi glær oss. Endret 29. august 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
xadhoom Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Satser bare på at det kommer med japansk dialog allerede fra release. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dette så vanvittig fett ut. Ble aldri så jeg fullførte Rise of a Ninja, men skal ha dette spillet uansett. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Gode nyheter! Grunnen for at jeg kjøpte Xboxen var mye grunnet Rise of Ninja, og nå gjenstår det bare å spille spillet, før det andre kommer. Hvor langt ut i historien går dette spillet? Japanske dubs BØR være med fra dag én. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vil tro de lærte leksa fra RoaN. Ble jo en aldri så liten forum storm av mangelen på Jap. dubs. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Det er blitt lagt ut en demo av spillet på Xbox Marketplace Skriver kort tilbakemelding så fort jeg har fått prøvd det edit: Jap dub er med fra starten. Slik er demo'en nr 1: Først er du Naruto å bare løper igjennom "porter" slik som "race mission's" fra RoaN... nr 2: "hoppe i skogen oppdrag" men man ser i første person nå men hvis du treffer de røde portene, så mister du kun fart, du får ikke en fight du må ta, slik som i RoaN. nr 3: du får den første fighten i spillet... nr 4: du møter Shikamaru og Sakura, og skal åpne en dør nr 5: man blir introdusert for en ny feature... nr 6: ny kamp <-- liten overraskelse nr 7: det siste man får prøve, får du finne ut selv Men jeg hadde lyst å spille som Itachi Endret 1. november 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg