Xander^ Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg skal formatere og gi full overhaling på en bærbar pc med en intel 366 mhz, 64 ram ( OS blir sikkert windows 98 ) etc Det jeg lurte på hvilken antivirus som tar lite systemresurser? Det er jo ikke allverden av en pc lissom:P "En beskjed motatt" Lenke til kommentar
@zeeker@ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 AVG FREE edition, og det beste av alt den er helt gratis!!!! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Kan det hende Norton, eTrust, Norman, el.l. bruker lika lite systemressurser som AVG FREE edition? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tror F-secure er en av de minst krevende, og gir alikavell god beskyttelse. Den er laget for å brukes av blandt annet skoler og større bedrifter. Som kjent kjører ikke alltid skoler de nyeste vidundrene. Den har lite fancy saker, men gjør jobben sin og holder seg hele tiden oppdatert. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 F-secure er bra Ligg unna gratis programvare, da kan du like gjerne kjøre uten antivirus. Som AVG osv.. Trodde ikke norton og norman drakk så mye, men det er jo bare å prøve seg frem... Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har brukt AVG i flere måneder. Det har stoppet flere virus på et svært effektivt vis i forbindelse med at min sønn benytter seg av diverse fildelingsprogrammer. Har mulighet til å installere f-secure men ser ingen grunn til det. Til DarkSlayer: Zonealarm f.eks. er jo også gratis. AVG har også en betalt versjon. De benytter nøyaktig samme virusdatabase og oppdaterer nøyaktig like ofte for begge versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå