karasjok Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bestilt 27.august omtrent klokken 2000 Levert på døra dagen etter, klokken 1745 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg venter fortsatt på PC'en min som ikke kommer før i neste uke (ikke så lett å bo her i nord). Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Det første bildet viser at komplett pakket skjermen ferdig klokken 2307…ganske rått. Jobber de så sent på kvelden også? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ikke verst! Bra Komplett! Kanskje de har rolige tider atm? :O Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hva er det jeg gjør feil siden komplett alltid bruker minst 24 timer på å pakke ordrene mine? De siste ca 5 gangene jeg har bestilt fra komplett.no, spredt utover ca 2 år, har de uten unntak brukt over 1 dag på å pakke varer som er på lager. Om jeg bestiller en vare på kveldstid i hvilken som helst annen butikk blir den alltid sendt dagen etterpå. Men ikke hos komplett. Der står den ubehandlet i 24 timer minimum før de gjør noe. BTW: Hvorfor er det Komplett.no som får skryt når det er Posten som har levert raskt? Posten brukte sjokkerende 4 timer, til tross for at de selv oppgir 2-3 dagers leveringstid. Komplett leverte i dette tilfelle like raskt som alle andre nettbutikker gjør. Forskjellen var at de pakket på nattestid, mens andre butikker gjør det på dagtid. Endret 29. august 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
eiva Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det tok 23 timer fra jeg plasserte ordre til den ble pakket og sendt. Hvis du velger en annen forsendelsesmåte så pakker de kjappere. Hjem på kvelden går fort mens servicepakke tar litt lengre tid i alle ledd. Tidligere har jeg alltid benyttet postautomat Oslo og uten unntak kunne hente varen samme ettermiddag. Men dette valget var borte i går, og varen blir sendt som servicepakke. Nå får jeg den en gang tidlig neste uke. Hjem på kvelden tørr jeg ikke bruke, det koster mer og jeg risikerer å måtte gå ned på postkontoret uansett. Da må jeg holde meg hjemme en kveld i påvente av at Posten skal komme, og så må jeg gå tidlig fra jobb for å rekke Posten før 1700 en eller to dager senere. Er det noen som vet hvorfor Postautomat Oslo ikke finnes som leveringsalternativ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nå har trådstarter vært heldig fordi pakken ble levert i Oslo og han bor i Oslo. Derfor har det gått så fort. Hvis han hadde bodd et helt annet sted så hadde det tatt lenger tid. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Fikk mail fra Komplett for tre dager siden der de sa de hadde et par dager backlog når det gjaldt utsending, det er vel derfor de jobber overtid nå for å hente seg inn igjen. Min pakke ble pakket den 26. og ble sendt den 28.. Posten fikk klørne i den, og så sendte selvsagt posten pakken feil i tillegg, så der går det vel et par dager ekstra. Ikke heldig jeg heller ser det ut som. Endret 29. august 2008 av drseafood Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Den slår nok ikke leveringa Netshop hadde for meg en gang. Bestilte rett før kl. 12:00 og fikk rundt kl 14:00 mail om at den var ankommet Posten. Stakk ned for å sjekke, og ja, pakken var kommet. Jeg bor kun 30 min unna et av deres lagere, men allikevel! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ^ Det forklarer jo alt da, du kunne like godt stikke til lageret selv om hatt det du bestilte innen en times tid. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er det noen som vet hvorfor Postautomat Oslo ikke finnes som leveringsalternativ? Hvis det er bestilt så mye, at postautomaten vil bli full, så forsvinner valget ved bestilling. Mener å ha lest den forklaringen et sted ihvertfall. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Bestilte en harddisk på fredags morgenen, den ble plukket og pakket i går kveld, og har vel gått eller skal vel gå med posten i dag. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det første bildet viser at komplett pakket skjermen ferdig klokken 2307…ganske rått. Jobber de så sent på kvelden også? Ja de gjør det (på en måte). Se her: http://www.hardware.no/artikler/rapport_fr...omplett/44681/3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå