M1710 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skal kjøpe mobil i USA og lurer på et par ting.. Tenker å kjøpe en smartphone som htc diamond, omnia el.. Er det mulig å få kjøpt disse uten abonomant, vil de funke i norge, og hvordan vil det da være med æ, ø, å - tastene? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvorfor kjøpe mobil i utlandet?? Elektronikk er ikke noe billig i USA. Du må betale et norsk verksted for å legge inn SW hvis det overhode er mulig. Ingen garanti-rep i Norge. Ikke nødvendigvis at den er godkjent for bruk i norske nettverk. Sikker på at den har GSM 900/1800? Vet ikke hvordan det er nå, men da jeg besøkte USA for noen år siden var det vanskelig å oppdrive noe annet enn GSM 1900 telefoner der. Lenke til kommentar
M1710 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Hvorfor kjøpe mobil i utlandet?? Elektronikk er ikke noe billig i USA. Du må betale et norsk verksted for å legge inn SW hvis det overhode er mulig. Ingen garanti-rep i Norge. Ikke nødvendigvis at den er godkjent for bruk i norske nettverk. Sikker på at den har GSM 900/1800? Vet ikke hvordan det er nå, men da jeg besøkte USA for noen år siden var det vanskelig å oppdrive noe annet enn GSM 1900 telefoner der. GSM 900/1800 skal det være på den, men er mer usikker på hvordan det er med 3g, vil det funke?? Og har funnet ut at det ikke er så mye biligere.. hmm, slipper man å betale moms hvis man kjøper en mob i USA? Dette med evt. reklamasjon er jo selvsagt et stort minus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå