JokerHaulan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei leter etter evt ny grill til min Touran , helst noe alla GTI grillen som har rød kant rundt men ikke med GTI merke da... Noen som vet om det finnes noe sånt til Touran? Evt nettsider? Så lurer jeg på å få den senket, bør man kjøpe senkesett med dempere? Evt hva er bra senkesett og hvor mye bør jeg senke den? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/...k=WA_Varegruppe[P]ASP=4353452[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Touran[O]amp;Year=2006[O]amp;Varegruppe=0425 Hva med den da? angående senking går det helt an på hvor mye penger du ønsker å legge i det. Du kan jo hive på justerbart senkesett, men det blir jo noen lapper dyrere med en gang. Endret 28. august 2008 av Haansi Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ville heller gått for en emblemfri på Touran, ala dette; Ang senking kommer det an på hvor mye penger du vil legge i det. Det beste er nok å gå for et justerbart om du tar deg råd til det. Pris her varierer utifra kvalitet, men det begynner vel på rundt 3500 og oppover ? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Takker for svar... Likte den grillen du sendte bilde av Marvil. den tror jeg kommer til å passe bra når jeg har mørk grå bil og mørk grå felger... tror det blir kult. Hvertfall når jeg får satt på senkesett... Hvor mye må jeg gå opp i for å få bra kvalitet på just. senkesett da? send gjerne linker. Og pengene som jeg vil legge i vet jeg ikke helt enda, vil helst se hva kvalitet koster først for å si det sånn. Vil ikke ha det aller billigste. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 KW sine rimeligste ligger vel på rundt 7 laken? Ellers får du Supersport, FK AK (har dette på en Golf selv), Cobra og andre rimelige til 3500-5000. Dyrere sett har ofte justering for stivhet og er gjerne laget i rustfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå