FpsStu Skrevet 22. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2003 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt innlands eller utlands hvor jeg kan få kjøpt kjøling til Ram, skjermkortets Ram og strøm forsyninga?? Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 23. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2003 Lettet etter dette selv en gang. Kom til en konklusjon om at skulle jeg ha det, måtte jeg lage det selv. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2003 www.waterheads.dk tror jeg skal ha vannkjøling til det du nevner. Kun i aluminium mht skjermkortet men det er den eneste varianten jeg har sett. Til PSU er det en grei operasjon, men det kan ta tid så vær obs på at du må ha en annen PSU i mellomtiden. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2003 det var den butikken, elfa tror jeg den het http://www.elfa.se/no/ leste de hadde det (temaet var kjølere til mosfetbrikker når jeg så det) beste er vel å lage det selv, ta ribben fra en 386 eller noe Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 det var den butikken, elfa tror jeg den het http://www.elfa.se/no/ leste de hadde det (temaet var kjølere til mosfetbrikker når jeg så det) beste er vel å lage det selv, ta ribben fra en 386 eller noe Og jeg som trodde vi snakket om vannkjøling her Uansett skulle det ikke være store problemet å lage noen vannblokker selv. Da snakker jeg selvsagt ikke om høyeffektive CPU/GPU-kjølere men blokker som gir moderat kjøling til ellers svært varme deler som overklokket ram. En plan alublokk med noen hull i burde lett kunne halvere tempen. Trenger vel ikke stort mer enn en bormaskin, metallsag og skrustikke. Med en dremmel e.l. skule man jo lett kunne lage noen fine kanaler i en splittet alu blokk. Lenke til kommentar
alos Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 har reklamert litt for en PSU kjøler før så jeg kan vel gjøre det igjenn, er en enkel kjøler fett. du kan se tenging av den på følgende sted: www.home.no/teigen/psu.bmp hvis du trenger mere beskrivelse bare send en PM. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2003 Om du er usikker på å vannkjøle PSU selv (noe jeg ville vært) er tilbudet til waterheads etter min mening et godt alternativ da du ved å kjøpe PSU i Norge kan oppgradere PSU uten å betale Toll ol. Kun frakt. Det krever på den annen side at du har en PSU du kan bruke mens din er i Danmark. De har også en ramkjøling til ddr ram løsning (eller jobber med dette). Når det gjelder VGA ram er vel en løsning å gjøre noe ala ATI radeon prosjektet til OK.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå