Mr.M Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Skal bestille noe derfra og den såkallte "stressfritt-kjøp avtalen" legger seg automatisk inn når jeg går neste trinnene for å fullføre handelen. Utgjør forsåvidt et forholdsvis lite beløp i mitt tilfelle, men er liksom ikke interessert i denne "ekstra forsikringen". Så lurer på om jeg overser noe, eller hvor finnes et valg/fremgangsmåte å velge det bort?? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Egentlig burde du bare droppe Pixmania, og heller handle i en norsk butikk. Brukerne her på forumet har jevnt over elendige erfaringer med Pixmania, både når det gjelder kundeservice og retur. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Egentlig burde du bare droppe Pixmania, og heller handle i en norsk butikk. jepp, foretrekker som regel det, men enkelte tingen er ikke å få tak i Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 jeg ringte pixmania for å finne ut noe om skjermkortene de selger.. selger var en svensk dame som ikke visste hva ett skjermkort var en gang, hun henviste meg til butikkens fakk som hun sa (faq) de er amatører og bondetamper, styr unna pixmania Lenke til kommentar
Flex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nå er det vel snart et år siden jeg sist handlet hos Pixmania, men de gangene jeg har handlet der, har det bare vært å trykke på en link, og så har jeg fått opp en boks hvor jeg kunne velge den bort. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Yes, fant ut av det nå. Når man er på vei til å sjekke ut/sammendrag av handlevogna, så klikker man (under Stressfritt Kjøp avtalen) linken "mer info" og scroller ned til bunn, der får man (gudskjelov!) mulighet til å velge det bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå