-ZeNoN- Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Rase: Orc Hero: Blademaster Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 btw, inferno suger, er jo bare å dispelle infernalen er spellimmune...? Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg liker Night Elf best. Liker KotG best men bruker den veldig sjelden.. bruker nesten bare DH.. Går det ann å dispele Infernal??? Lenke til kommentar
Counter Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Lag: selfølgelig NIGHTELVES Hero: Ahh, Demon Hunter! :wink: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Liker både Orc og UD, men favoritten er orc. Orc hero: Blademaster. Gi mannen en orb of lightning og du har en dritbra assassin, og etterhvert som han får litt experience blir en one-man-army. (hvis jeg spiller team-game med ud, bruker jeg tauren chieftain, pga shockwave og aura. Unholy + Endurance stacker og gir begge +30% i movement speed ) UD hero: Dreadlord. Han er bare kul Ellers så har han bra hero-kveste skills, bra aura og konge ultimate. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Rase: Undead Helt: Liker death knight og dread lord like godt, men skaffer meg knight først, siden han har coil, slik mister man ikke units når man creeper... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Unødvendig ka e unødvendig? :-? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hater demon hunter, noen ganger virker det som om han bare ikke vil dø! arg Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Rase: orc Hero: Blademaster <-- fordi han er så sinnsykt rå iforhold til resten av heroene. btw. digger ressurection skillen. som paladin har. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Rase : Night Elves Hero : Demon Hunter Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 PitLord er min favoritt ^^ Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Må nok si meg enig i at PitLord eier, synd man ikke kan være ham...finns det ingen slags mods som lar deg spille burning legion? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Må nok si meg enig i at PitLord eier, synd man ikke kan være ham...finns det ingen slags mods som lar deg spille burning legion? Er jo ikke verre enn å lage en egen bane hvor du kan rekruttere (?) Pit Lorden. Ellers så får vi mulighet for å styre han i The Frozen Throne (Exp-pack til WC3). http://www.battle.net/war3/neutral/pitlord.shtml Bare synd det ikke er bilde av han Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Rase: Orc Fordi de er barske og hater mennesker. Hero: Tauren Cheftain Fordi jeg digger økser, og jeg liker War Stomp. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Rase: Humans Hero: Han derre wizardfyren på hest. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 rase Night Elf helt Demon Hunter Lenke til kommentar
Olahn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Orcene er garantert best og så har du blademaster til helt, det dumme med orcene er at dei bykker så treikt Lenke til kommentar
alt Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Rase: Night Elves Hero: demon hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå