Deidei Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hva er din favorittrase/hero i det fantastiske spillet WarCraft 3? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Favoritt rasen er vel kanskje Undead. Og heroen er har "vampire" fyren... Husker ikke helt hva han heter. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det har vært en tråd om dette temaet tidligere, men siden det er så lenge siden er du unnskyldt. :wink: Når jeg spiller WC3, er jeg Humans. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Rase: Night Elvs Helt: Furion Stormrage Lenke til kommentar
Lazifer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Favoritt rase : Humans Favoritt hero : Han derre presten =) han som kan resurrecte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Rase: Night ElvsHelt: Furion Stormrage Herlig musikk til alvene Sånn da siterte jeg riktig bruker også :oops: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 har liksom ikke én favoritthelt på noen av rasene, men hvis jeg bare kan ha en så blir det vel henholdsvis MK i humans, DL i UD, BM i orcs og PotM hos NE... for tiden spiller jeg mest human og NE for å lære de litt bedre, og MK+AM-combo er jo ganske effektivt, jaffal... "der er en fyr, vi tar'n med hammer'n" enkelt og greitt... men jeg gleder meg til cryptlorden kommer, da tror jeg jeg kommer til å spille mye mer UD... Lenke til kommentar
Andy!! Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Favoritt rase:orc Hero:blademaster (har bladestorm) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Favoritt rase: Orc Favoritt hero: Husker ikke navnet, men det er han defence fyren til orkene. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 han defense-fyren, faktisk... for your info: den ene er en super jaktmann, den andre er en flott spion og den tredje er en utmerket kriger/general... men jeg regner vel med at det var taurenen du mente... er det INGEN som bruker han til angrep? Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Beste helt er undead helten som har den sleep magien.... Husker ikke hva helten heter men den har SYKE magier.Sleep er overlegent Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Rase: Night ElvsHelt: Furion Stormrage Samme her Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Rase: Night ElvsHelt: Furion Stormrage Samme her ehhh... tipper stilus mente hva som er favoritt helt i multiplayer, ikke single player.... uansett.... spiller mest med UD og NE, med UD liker jeg å gå comboen DK+DL <--- hvis mass ghoul.... og med NE, DH+KOTG..... de eier, med sine entangle og mana burn Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Nightelf... heroen er forskjellig.. men vanligvis er DH best i begynnelsen.. hvis det ikke er NE mot NE da er KotG best.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Beste helt er undead helten som har den sleep magien.... Husker ikke hva helten heter men den har SYKE magier.Sleep er overlegent gutten er jo ikke SÅ syk, da.. eneste man bruker han til er jo sleep og auraen, og gjerne til å slenge ned en stor klump med radioaktiv stein også, hvis han kommer litt opp i levlene... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Favoritt rase: Night Elf Favoritt helt: Demon Hunter Fra andre raser; Human: Mountain King; Orc: Tauren Chieftain; Undead: Lich. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Beste helt er undead helten som har den sleep magien.... Husker ikke hva helten heter men den har SYKE magier.Sleep er overlegent gutten er jo ikke SÅ syk, da.. eneste man bruker han til er jo sleep og auraen, og gjerne til å slenge ned en stor klump med radioaktiv stein også, hvis han kommer litt opp i levlene... Sleep er jo knallbra, sinnsykt irriterende! Men det er jo bare å angripe sine egne så våkner de, bare man husker å kommandere de tilbake til kamp igjen da. Og inferno enheten er jo bedre enn en tauren. Dessuten er Vampirick Aura veldig bra! Lenke til kommentar
Aquilla_Greyf0x Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Vet det er en gammel tråd, men måtte bare svare Fav. rase: hmn Fav. hero: Am btw, inferno suger, er jo bare å dispelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå