kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvor er så dette Open beta registrerings siden? får bare en error melding når jeg prøver og logge meg in med min "søker" bruker, og for bare error medling nå jeg tryker på registrer knappen under login lappen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hvorfor ble jeg ikke overrasket over at dette skjerdde ? Kommer ikke lengre enn til:Please copy the characters in the image. Endret 7. september 2008 av firberblad Lenke til kommentar
barin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Registeringssiden er oppe nå. Men det dukker ikke opp noe bilde på siden hvor du skal skrive inn sikkerhetskoden, kun en feilmelding. Heia Goa. den har vært der i flere dager nå... EDIT: tydelig trøkk på servern dems nå.. får "finner ikke siden" når jeg oppdaterer noen ganger nå Endret 7. september 2008 av barin Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Registeringssiden er oppe nå. Men det dukker ikke opp noe bilde på siden hvor du skal skrive inn sikkerhetskoden, kun en feilmelding. Heia Goa. den har vært der i flere dager nå... EDIT: tydelig trøkk på servern dems nå.. får "finner ikke siden" når jeg oppdaterer noen ganger nå Hvis du mener den pop-up meldingen du fikk/får når du trykker på Register, så er det ikke den jeg mener. Er på del 3 av Registration (Account Creation). Øystein Lenke til kommentar
barin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) tror hele siden er nede nå.. jeg kommer hvertfall ikke inn på den EDIT: kom inn etterhvert.. tok bare en del "update" EDIT EDIT: mener war-europe siden.. ikke registration.. den er ikke oppe enda tror jeg... Endret 7. september 2008 av barin Lenke til kommentar
Solid2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 jeg kommer ikke inn til registration siden engang, så vær glad dere kommer helt til ikke no bilde feilen Lenke til kommentar
ntls Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ah, så det er faktisk åpent nå? Bare krever en del forsøk på å logge meg inn? Jeg har prøvd å komme inn i de siste 20 minuttene nå uten hell så langt ^^; Edit: An error occured, we are unable to process your request. (code 1103) Jaja, noen gi en lyd når det er fremskritt Endret 7. september 2008 av mogcaiz Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kommer ikke innpå account-creation engang jeg så Ikke noe bedre å gjøre på enn søndagsmorgen desverre :O (utenom å spise) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den "skulle" vært oppe. Men som forventet har de problemer. Ingen har fått registrert seg enda. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jepp, antok at folk står fast en eller plass i prosessen Bare å gi det litt tid desverre, hele europe sitter vel her og refresher nuh Lenke til kommentar
Kreegah Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja det her er noe herk! Blææ, kan det ikke noensinne gå smertefritt? Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja det her er noe herk! Blææ, kan det ikke noensinne gå smertefritt? Lot det stå over natta i håp om at jeg jeg hadde kommet forbi all køen, men neida, lå fortsatt på 271... Orker ikke WAR OB, har en key til overs om noen trenger. (Den med 'best' grunn får den). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Litt OT: har hørt at warhammer er helt motsatt av WoW, når det kommer til pve/pvp er det slik at warhammer har en Stor pvp del, mens en liten pve del? Lenke til kommentar
Kreegah Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Litt OT: har hørt at warhammer er helt motsatt av WoW, når det kommer til pve/pvp er det slik at warhammer har en Stor pvp del, mens en liten pve del? ja det er slik jeg har forstått det, dette grunner nok i at hele Warhammer universet dreier seg om krigen mellom Order og Chaos... RvR er hovedsatsingen til Warhammer Selvom det er noe PvE i spillet også... Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Litt OT: har hørt at warhammer er helt motsatt av WoW, når det kommer til pve/pvp er det slik at warhammer har en Stor pvp del, mens en liten pve del? Ja War er byyget opp rundt PVP, og når du trenger en pause fra pvp er det en håndfull dungeons man kan boltre seg i. og etter hva jeg har hørt er de bedre en de fleste ande mmos Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 takker holder meg til wow da. hvis ikke, kommer jeg til og henge på pve delen fra start til slutt Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Key'en har blitt delt ut, gratulerer 'Dec' med en velfortjent WAR Open Beta nøkkel! Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Mest kjedelig har hent med i dag. Jeg var 71 % i downloaden etter 10 t, da kommer error ocured, please restard download. Dette hadde skjedd 3 ganger tidligere men jeg startet igjen på samme sted som jeg hadde sluttet å downloade, men denne gangen måtte jeg starte helt på nytt... Nå sitter jeg med en download 95 kb/s!!! hva faen liksom.. hva faen!? suicide neste stopp Endret 7. september 2008 av Leppetroll Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvorfor kjører de hele nettsiden i Flash? Fungerer latterlig dårlig Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hmm, har prøvd 4-5 ganger nå, får bare beskjed om; "An error occured, we are unable to process your request (code 414)" Det skjer på fane nummer #3 (Account Creation) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå