RamGuy Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ennå ikke mulig å registrere seg? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ennå ikke mulig å registrere seg? Nei... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Tror vi ikke får registrere oss før noen timer før serverne åpner. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Til dere som ikke har fått tak i noen key ennå: http://www.warcry.com/contests/register/warhammerbeta Fortsatt keys der Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 8.30 søndag, er det mulighet reg account. New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us. Førsteman så bruker dem får dem. Open Beta WARPBE-T97AR-EHNU-Z3GGE-8RDK-Y4K47A WARPBE-SJFNH-DSPJ-V27AT-JNK9-84JRPN WARPBE-Y9DJA-MU8E-RS376-59FT-TTSNNJ Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lurer på om det er CET eller GMT. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Til dere som ikke har fått tak i noen key ennå:http://www.warcry.com/contests/register/warhammerbeta Fortsatt keys der Er det forskjell på EU og US open beta? Registrerte meg og fikk en slik nøkkel, men ser ut til at det er påtenkt amerikanere. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den warcry give-away'en er nok for amerikanerne. I den forbindelse så har jeg innstallert EU beta klienten, men jeg må få tak i US beta klienten. Jeg vil prøve å unngå å laste ned hele klienten igjen (elendig speed), så jeg lurer på om noen med US klient kan lage en liten zip med alle de filene som trengs for å koble opp mot US servere. Ser for meg at filene jeg trenger er: patch.cfg, patch.html, patch.myp, patch_user.xml, patchui_win.dll, warpatch.bin og warpatch.exe Muligens også noen andre. For jeg vet ikke helt hvilke filer som sier hvilken server account-login skal bruke. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 har noen peil på hvor lenge open beta varer? håper der en stund ihvertfall. typisk at jeg må rett på jobb hele dagen i morgen =P -Stigma Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 open beta varer vel frem til release? 14 september tenker jeg Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 varrer sikkert frem til release. Men man får ikke beholde chars. Får de som preordrer begynne før? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den warcry give-away'en er nok for amerikanerne. I den forbindelse så har jeg innstallert EU beta klienten, men jeg må få tak i US beta klienten. Jeg vil prøve å unngå å laste ned hele klienten igjen (elendig speed), så jeg lurer på om noen med US klient kan lage en liten zip med alle de filene som trengs for å koble opp mot US servere. Ser for meg at filene jeg trenger er: patch.cfg, patch.html, patch.myp, patch_user.xml, patchui_win.dll, warpatch.bin og warpatch.exe Muligens også noen andre. For jeg vet ikke helt hvilke filer som sier hvilken server account-login skal bruke. http://www.fileplanet.com/191162/download/...ing-Beta-Client Den her er muligens amerikansk? Jeg skaffa og aktiverte betanøkkel fra warcrysiden, denne vil ikke fungere med EU-beta altså..? Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 varrer sikkert frem til release. Men man får ikke beholde chars. Får de som preordrer begynne før? De som preorder standard edition får begynne 15 september(kun noen utvalgte butikker) de som preordra collectors edition får begynne 14 september Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.fileplanet.com/191162/download/...ing-Beta-Client Den her er muligens amerikansk? Jeg skaffa og aktiverte betanøkkel fra warcrysiden, denne vil ikke fungere med EU-beta altså..? Stemmer. Med den keyen du fikk fra warcry (og sikkert aktiverte på fileplanet) kunne du allerede nå brukt til å registrere en account hos EA-mythic. Mens ser man på den europeiske siden så er account creation nede og har vært nede en stund. Den kommer opp 0830 i dag. Klienten du refererte til er amerikansk, men med 384 minutters kø for å laste ned så tar jeg sjansen på ymse torrents isteden. Hvis ikke noen hoster opp de nødvendige US patch-filene jeg snakket om da. Lenke til kommentar
Solid2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er 09:30 i norge, 08:30 i dublin. Dette står i den andre tråden om warhammer open beta. Ps. det er kun account creation som starter 09:30, IKKE beta`n, den starter "Afternoon" som er alt fra 13:00 - 24:00 hvis ting går i dass Lenke til kommentar
Hotman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi rykker stadig frem i køen. Lenke til kommentar
Solid2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi rykker stadig frem i køen. Hva mente du? Argh, jeg håper virkelig at ikke hele account creation systemet dems kræsjer.. har veldig lyst til å få lagd en account så jeg kan begynne å patche før alle våkner opp og alt går bananas. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 fortsatt ingen beta key..wtf :/ Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Registeringssiden er oppe nå. Men det dukker ikke opp noe bilde på siden hvor du skal skrive inn sikkerhetskoden, kun en feilmelding. Heia Goa. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 The Registration service is momentarily unavailable. We apologise for the inconvenience. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå