Gå til innhold

Warhammer Online: Open beta download open! (WAR)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8.30 søndag, er det mulighet reg account.

 

New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access

 

A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.

 

Førsteman så bruker dem får dem. Open Beta

 

WARPBE-T97AR-EHNU-Z3GGE-8RDK-Y4K47A

WARPBE-SJFNH-DSPJ-V27AT-JNK9-84JRPN

WARPBE-Y9DJA-MU8E-RS376-59FT-TTSNNJ

Lenke til kommentar

Den warcry give-away'en er nok for amerikanerne.

 

I den forbindelse så har jeg innstallert EU beta klienten, men jeg må få tak i US beta klienten. Jeg vil prøve å unngå å laste ned hele klienten igjen (elendig speed), så jeg lurer på om noen med US klient kan lage en liten zip med alle de filene som trengs for å koble opp mot US servere.

 

Ser for meg at filene jeg trenger er:

patch.cfg, patch.html, patch.myp, patch_user.xml, patchui_win.dll, warpatch.bin og warpatch.exe

 

Muligens også noen andre. For jeg vet ikke helt hvilke filer som sier hvilken server account-login skal bruke.

Lenke til kommentar
Den warcry give-away'en er nok for amerikanerne.

 

I den forbindelse så har jeg innstallert EU beta klienten, men jeg må få tak i US beta klienten. Jeg vil prøve å unngå å laste ned hele klienten igjen (elendig speed), så jeg lurer på om noen med US klient kan lage en liten zip med alle de filene som trengs for å koble opp mot US servere.

 

Ser for meg at filene jeg trenger er:

patch.cfg, patch.html, patch.myp, patch_user.xml, patchui_win.dll, warpatch.bin og warpatch.exe

 

Muligens også noen andre. For jeg vet ikke helt hvilke filer som sier hvilken server account-login skal bruke.

http://www.fileplanet.com/191162/download/...ing-Beta-Client

 

Den her er muligens amerikansk? Jeg skaffa og aktiverte betanøkkel fra warcrysiden, denne vil ikke fungere med EU-beta altså..?

Lenke til kommentar
http://www.fileplanet.com/191162/download/...ing-Beta-Client

 

Den her er muligens amerikansk? Jeg skaffa og aktiverte betanøkkel fra warcrysiden, denne vil ikke fungere med EU-beta altså..?

Stemmer. Med den keyen du fikk fra warcry (og sikkert aktiverte på fileplanet) kunne du allerede nå brukt til å registrere en account hos EA-mythic. Mens ser man på den europeiske siden så er account creation nede og har vært nede en stund. Den kommer opp 0830 i dag.

 

Klienten du refererte til er amerikansk, men med 384 minutters kø for å laste ned så tar jeg sjansen på ymse torrents isteden. Hvis ikke noen hoster opp de nødvendige US patch-filene jeg snakket om da. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...