Hotman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Endelig, installere beta.............spennende. Sånn, installert, patching. Lurer på når vi kan registere keyene våre? Endret 29. august 2008 av Hotman Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hmm får ikke mere enn 500KB/s så går noe sakte. Det burde vel holde til å få den ned før serverene åpner? ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hvordan får man key til betaen da? Btw, den download-knappen gjør ingenting her.. Edit: funka visst bare i IE Er vel strengt tatt null vits å laste ned hele klienten hvis man ikke har registrert seg for betatesting først, og fått key på mail regner jeg med? Endret 29. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvordan får man key til betaen da? Btw, den download-knappen gjør ingenting her.. Edit: funka visst bare i IE Er vel strengt tatt null vits å laste ned hele klienten hvis man ikke har registrert seg for betatesting først, og fått key på mail regner jeg med? Du har helt rett. GoA anbefaler for folk som ikke har registrert seg å ikke laste ned for at vi som har registrert oss skal få kjappere nedlastningshastighet Lenke til kommentar
Hotman Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hvordan får man key til betaen da? Btw, den download-knappen gjør ingenting her.. Edit: funka visst bare i IE Er vel strengt tatt null vits å laste ned hele klienten hvis man ikke har registrert seg for betatesting først, og fått key på mail regner jeg med? Jepp, downloaden er kun ment på de av oss som har pre-order i en eller annen form, altså Open beta den 7 sept. Regner med at de fleste har fått ok/god hastighet. Vi gleder oss. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 warhammer onlin dette er snakk om? funker det for folk som ikkje har bestillt eller har beta key? Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 warhammer onlin dette er snakk om? funker det for folk som ikkje har bestillt eller har beta key? Det er det det er snakk om, ja. Ja, det funker, men om du ikke har beta-key, så vennligst ikke last ned. Da stjeler du bare bandwidthen fra oss som faktisk har key og gleder oss til betaen. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Får håpe vi som var i closed beta får være med å teste i open beta også Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg var med i Closed Beta og preview-weekend, trenger jeg å laste ned denne? Har CE-koder osv osv, men orker ikke laste ned denne klienten hvis det er akkurat den samme som jeg har. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Står på war-europe.com at closed beta testere kun trenger å patche sin eksisterende klient, de trenger ikke å laste ned hele på nytt. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen andre som har problem med å logge inn i mythic patcher? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Noen andre som har problem med å logge inn i mythic patcher? Funker fint her Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil man beholde karakteren man lager i OB når WAR lanseres? Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil man beholde karakteren man lager i OB når WAR lanseres? nei, men du vil beholde karakterene du lager i headstarten som er 3 dager før.. (om det var 3 dager?) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil man beholde karakteren man lager i OB når WAR lanseres? nei, men du vil beholde karakterene du lager i headstarten som er 3 dager før.. (om det var 3 dager?) Takker, får se om jeg orker å kjøpe CE da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil man beholde karakteren man lager i OB når WAR lanseres? nei, men du vil beholde karakterene du lager i headstarten som er 3 dager før.. (om det var 3 dager?) Takker, får se om jeg orker å kjøpe CE da. CE kan du nok glemme....utsolgt overalt. Men du får vel 3 dager headstart om du preorder SE også tror jeg? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil man beholde karakteren man lager i OB når WAR lanseres? nei, men du vil beholde karakterene du lager i headstarten som er 3 dager før.. (om det var 3 dager?) Takker, får se om jeg orker å kjøpe CE da. CE kan du nok glemme....utsolgt overalt. Men du får vel 3 dager headstart om du preorder SE også tror jeg? Tror ikke det er headstart hvis man forhondsbestiller SE, men det kan godt være at jeg tar feil. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil man beholde karakteren man lager i OB når WAR lanseres? nei, men du vil beholde karakterene du lager i headstarten som er 3 dager før.. (om det var 3 dager?) Takker, får se om jeg orker å kjøpe CE da. CE kan du nok glemme....utsolgt overalt. Men du får vel 3 dager headstart om du preorder SE også tror jeg? Tror ikke det er headstart hvis man forhondsbestiller SE, men det kan godt være at jeg tar feil. jo det er headstart på SE med den starter 2 dager etter CE... så det er vel.. 1 dag headstart? Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Husker ikke hvor jeg leste det, men det jeg har hørt er at de med Collectors Edition før slippe til 7 dager før release, og de som pre order vanlige versjonen slipper til 3 dager før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå