Kreegah Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei har nettopp oppgradert maskinen min med dette: MSI P7N SLI Platinum, nForce-750i SLI, Socket-775, ATX, DDR2, 3xPCI-Ex(2.0)16 Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's Alt ser ut til å fungere fint men når jeg spiller f.eks World of Warcraft, (med alt på fullt utenom oppløsningen) får jeg noen små lags i ca 30sekunders intervaller, jeg går fra 75FPS til 11FPS, og deretter tilbake til 75fps... Noen som vet hva det kan komme av? Jeg kjører windows XP Home SP3, har også lastet ned den nyeste driveren til skjermkortet... Er ganske irriterende til tider, spesielt siden maskinen burde klare 50+ FPS konstant... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er den stabil? Hvordan er tempraturene på skjermkort og cpu under belastning? last ned OCCT og sjekk hvordan tempraturene er for kan være at den blir for varm eller noe. OCCT Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Kreegah Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 ok, jeg fant feilen i tilfelle andre har /og- eller får dette problemet. Jeg syntes det var litt rart at maskinen skulle gå varm med antall vifter og størrelsen på powersupplyet mitt, så jeg åpnet kabinettet og fant en enkel kabel som gikk for nærme prosessor vifta, denne har kommet borti og hindret vifta i å bevege seg slik at PSu'n har gått varm. Jeg flyttet på kabelen og nå er det stabilt som ei klokke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå