JokerHaulan Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 men vet ikke helt, di felgene jeg har på sommer nå vil jeg egentlig bruke om vinter så kjøpe noen stiligere til sommern. det er 17. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.motor.no/tester/dekk/article181129.ece Vil anbefale deg 16". Og hadde jeg vært deg hadde jeg brydd meg mer om å kjøpe noen skikkelige dekk enn dyre felger. Nokian Hakkapeliitta 5 er kanskje de beste på markedet i dag. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Det som er påenget er at jeg har litt lyst på nye sommerfelger og da kan jeg bruke di felgene jeg har nå til vinter, hørte med 2 butikker di mente 17 gikk bra, anbefalte 205/50/17. og hvis jeg bruker di felgene til vinter så trenger jeg bare kjøpe dekk. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Sjekk prisene før du bestemmer deg hvilken dimensjon du har lyst på. Lettere å bestemme seg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå