:---{D Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg mener at Wall-E er den beste Pixar-filmen. Men å finne en andreplass er vanskeligere... Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ratatouille, Finding Nemo & Wall-E^-^ Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hmm... Blir vell 1. Wall-E 2. Toy Story 3. Toy Story 2 4. The Incredibles 5. Finding Nemo 6. Monsters Inc. 7. Ratattouille 8. Bugs Life 9. Cars Men alle er jo knall filmer!... Bortsett fra Cars da. Den falt ikke helt i smak hos meg. EDIT: Glemte The Incredibles Endret 4. desember 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Cars er den svakeste. Men så har jeg aldri likt biler.. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå har ikke jeg sett Wall-e enda. Pixar er fantastiske, men Cars og ratatouille må jeg si var meget skuffende for min del. Så jeg håper virkelig Wall-e hever nivået tilbake til den gode "gamle" pixar standaren Men for å komme til poenget! 1. Finding Nemo 2. Monsters inc. 3. Wall-E 4. Toy story 5. The incredibles Endret 14. desember 2008 av Huffern Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg selv synes nok Monsters inc. og ToyStory 1 var det beste. Har ikke sett så mye tegnefilm i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå