mathiasm Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg er stor fan av PIXAR-filmer og gleder meg til å se WALL-E i morgen. Jeg lurer på hvilke PIXAR-filmer dere mener er best? Hvis dere vil kan dere også stemme her: Tidenes P I X A R - film Jeg syns at De Utrolige topper den listen(den har veldig mange morsomme animasjoner og bilder), tett fulgt av Rattatouille(Filmen er nydelig laget og ser veldig realistisk ut) og Oppdrag Nemo. Jeg syns ikke Toy Story er så bra som alle skal ha det til. Hvilke filmer liker dere best? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Andre animasjonsfilmlister finner dere her: Animasjonsfilmer Disney-klasikkere Disney-musikk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 WALL-E uten tvil, men de andre henger ikke langt etter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Toy Story & Finding Nemo er nok de beste her. Toy Story ga meg en usedvanlig filmopplevelse som barn, og jeg elsket det, husker jeg. Var jo veldig opptatt av figurer/leker i min tid Endret 28. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 For meg er det Toy Story 1 (Gode Minner) The Incredibles og Wall-E. Fantastiske filmer! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Finding Nemo. Har faktisk ikke sett Toy Story. WALL-E gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Finding Nemo uten tvil. Mest pga. den mest fantstiske musikken fra Thomas Newman. Den endeløse humoren som også fungerer utmerket for voksne. Og filmens nydelig look. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Synes også toy story er en av de beste. var langt forut for sin tid da den kom ut. jeg har sett Wall-E da jeg kjørte førpremiere på den sist uke var den og veldig bra. kjøpte boksen med alle pixarfilmene sist måned så må ta en maraton for å få sett alle på nytt. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Absolutt Toy Story (Både 1 og 2). Er ikke mange filmene som har gitt meg like mye glede som desse når jeg var yngre Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Toy Story 2 er absolutt underholdene, og en god oppfølger. Var vaffal det når jeg var yngre! Er nok mer kritisk om jeg ser den nå, men uansett, those memories will last... forever. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Wall-E skiller seg uten tvil ut som den mest gjennomførte og beste Pixar-filmen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har ikkje sett Wall-E endå, men så langt er det ein klar siger til Toy Story. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har enda ikke sett Wall-E, men de tidligere Pixar-filmene står for meg i en helt egen klasse. Jeg kan med hånden på hjertet si at alle filmene til Pixar kommer til å følge meg svært lenge og at de alltid kommer til å være godt likt. Når det er sagt, er det likevel Toy Story som topper min Pixar-liste. Filmen var banebrytende i sin tid og forblir den dag i dag en av de aller beste animerte filmene. Stemningen, musikken, handlingen, humoren og referansene i filmen appellerer til meg like godt i dag som den gjorde i 1995! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Jeg klarer rett og slett ikke å si bare en, så må bli enten Toy Story 1 eller 2, Finding Nemo eller the Incredibles. Wall-E skal ses i morgen, og Ratatouile skal ses asap. Endret 29. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Synes også Toy Story 1 og 2 er bra. Når Toy Story 2 kom på kino måtte jeg se den 2 ganger Ellers så jeg nettopp Finding Nemo, Skal se The Incredibles nå synes den å Nemo også er veldig bra filmer. Har egentlig ingen favoritt. Har bestilt Ratatouille som skal sees Liker best Nemo, The Incredibles å Toy Story 1,2 Lenke til kommentar
Janster Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Stønn, og så er den dubbet og lansert uten at vi får se orginalen med mindre du bor i oslo tenker jeg. Igjen som jeg snakket med en kinosjef om for en stund siden, noen filmer som Cars/Ratatouille sliter 7 åringer i det hele tatt med humoren annet enn at det er rotter og snakkende biler. Så det går da an og lansere den udubbet også. Halve filmen går i dass synes jeg når jeg må lide meg igjennom dårlig norske oversettelser. Hilsen Jan Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Med en så imponerende stor katalog av klassikere som Pixar har, er det vanskelig å velge ut èn favoritt. De leverer kvalitet gang på gang, med filmer som både treffer den yngre og eldre garde perfekt. Skal jeg nevne noe, så må det i hvert fall være Ratatouille, Finding Nemo og Toy Story. Har enda ikke fått sett Wall-E, men har sett alt annet. Gleder meg skikkelig til den, norsk tale eller ei. Lenke til kommentar
Tugger Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Stønn, og så er den dubbet og lansert uten at vi får se orginalen med mindre du bor i oslo tenker jeg. Igjen som jeg snakket med en kinosjef om for en stund siden, noen filmer som Cars/Ratatouille sliter 7 åringer i det hele tatt med humoren annet enn at det er rotter og snakkende biler. Så det går da an og lansere den udubbet også. Halve filmen går i dass synes jeg når jeg må lide meg igjennom dårlig norske oversettelser. Hilsen Jan Var å så Wall-E igår på tromsø kino, og der hadde de visninger med både norsk og engelsk versjon. Den engelske versjonen var dog utekstet, men det hadde uansett ikke stor betydning. Veldig bra og gjennomført film Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 De sier vel "vååli" i den norske versjonen, og ikke "valle"? >.> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå