Gå til innhold

Tidenes P I X A R - film

mathiasm

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er stor fan av PIXAR-filmer og gleder meg til å se WALL-E i morgen. Jeg lurer på hvilke PIXAR-filmer dere mener er best?

Hvis dere vil kan dere også stemme her: Tidenes P I X A R - film

Jeg syns at De Utrolige topper den listen(den har veldig mange morsomme animasjoner og bilder), tett fulgt av Rattatouille(Filmen er nydelig laget og ser veldig realistisk ut) og Oppdrag Nemo. Jeg syns ikke Toy Story er så bra som alle skal ha det til.

Hvilke filmer liker dere best?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Andre animasjonsfilmlister finner dere her:

Animasjonsfilmer

Disney-klasikkere

Disney-musikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har enda ikke sett Wall-E, men de tidligere Pixar-filmene står for meg i en helt egen klasse. Jeg kan med hånden på hjertet si at alle filmene til Pixar kommer til å følge meg svært lenge og at de alltid kommer til å være godt likt.

Når det er sagt, er det likevel Toy Story som topper min Pixar-liste. Filmen var banebrytende i sin tid og forblir den dag i dag en av de aller beste animerte filmene. Stemningen, musikken, handlingen, humoren og referansene i filmen appellerer til meg like godt i dag som den gjorde i 1995!

Lenke til kommentar

Synes også Toy Story 1 og 2 er bra. Når Toy Story 2 kom på kino måtte jeg se den 2 ganger :D

Ellers så jeg nettopp Finding Nemo, Skal se The Incredibles nå synes den å Nemo også er veldig bra filmer. Har egentlig ingen favoritt. Har bestilt Ratatouille som skal sees :D

Liker best Nemo, The Incredibles å Toy Story 1,2 :D

Lenke til kommentar

Stønn, og så er den dubbet og lansert uten at vi får se orginalen med mindre du bor i oslo tenker jeg.

Igjen som jeg snakket med en kinosjef om for en stund siden, noen filmer som Cars/Ratatouille sliter 7 åringer i det hele tatt med humoren annet enn at det er rotter og snakkende biler.

Så det går da an og lansere den udubbet også.

Halve filmen går i dass synes jeg når jeg må lide meg igjennom dårlig norske oversettelser.

Hilsen

Jan

Lenke til kommentar

Med en så imponerende stor katalog av klassikere som Pixar har, er det vanskelig å velge ut èn favoritt. De leverer kvalitet gang på gang, med filmer som både treffer den yngre og eldre garde perfekt. Skal jeg nevne noe, så må det i hvert fall være Ratatouille, Finding Nemo og Toy Story.

Har enda ikke fått sett Wall-E, men har sett alt annet. Gleder meg skikkelig til den, norsk tale eller ei.

Lenke til kommentar
Stønn, og så er den dubbet og lansert uten at vi får se orginalen med mindre du bor i oslo tenker jeg.

Igjen som jeg snakket med en kinosjef om for en stund siden, noen filmer som Cars/Ratatouille sliter 7 åringer i det hele tatt med humoren annet enn at det er rotter og snakkende biler.

Så det går da an og lansere den udubbet også.

Halve filmen går i dass synes jeg når jeg må lide meg igjennom dårlig norske oversettelser.

Hilsen

Jan

Var å så Wall-E igår på tromsø kino, og der hadde de visninger med både norsk og engelsk versjon. Den engelske versjonen var dog utekstet, men det hadde uansett ikke stor betydning. Veldig bra og gjennomført film ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...