Kiro Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Tok dette bilde i sommer,og lurer på hva dere synest? Edit av moderator: lagt til "BK:" i emnetittel. Endret 30. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 eg synes det va et koselig bilde! =D Fine background.... Legg te ein liten copyright nedi hjørna! =D Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du bør skalere ned bildet iht bildekritikkreglene. Pluss for et kjæledyrbilde utenom det vanlige. Kunne kansje vært litt skarpere blomst, men ellers greit eksponert så vidt jeg ser. Eneste er at jeg kansje kunne ønsket meg en diagonal på et vis (blomst vs. hund) - men er vanskelig med bilder som bare dukker opp. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bilde? KORR? Ser ikke noe bilde jeg altså Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Skikkelig koselig bildet dette Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er vel tatt ned for reskalering? Skjønt, det er ikke så stress at man trenger å ta bort bildet mens man skalerer det ned. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Der ja artig bilde... litt uskarp etter min mening... Bilde funker fint til fotoalbumet, men noe mer enn det er det nok dessverre ikke... Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 er enig med han over. det funker som et minne, men ikke noe mer. Synes også at hunden er noe kunstig, samt som jeg ikke helt skjønner kompen. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Minner om at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Dette er endret av moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå