zakka993 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei! Jeg bruker utorrent men får ikke full ytelse, nederst er det en rød runding, men får den ikke grønn.... jeg har åpnet port i routeren, men det vil fremdeles ikke funke... har trådløst nett men d-link dir-615, Thomson 516i og nextgentel telefon adapter... (vet ikke om dette har noe og si) Har også tatt en portforwarding av thomsonen uten hell... Håpen noen har svar på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det må forwardes portet i hver enhet som står i kjeden. Hvis du bare åpner i den ene vil det fremdeles være sperret. Bare husk at du må åpne mot ipadressen på utstyret som er tilkoblet LAN på hver av boksene. Du skal mao kun bruke ipadressen til PC i D-link routeren. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 vil være enklere hvis du kobler ADSL - Router - IP Telefon - PC Lenke til kommentar
zakka993 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 skjønte ikke helt, men har fulgt portforwarig på d-linken og thomsonen nå... men fungerer fortsatt ikke :S Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) du har helt sikkert rotet med forwardingen og ikek tatt hennsyn til hvordan enhetene ser hvrandre, med eksterne og interne IPer osv. I stedet for å skive en 4-siders avhanlding på hvordan det gjøres så kontakt meg heller på PM så skal jeg fikse det for deg via remote control. edit: du kan gi meg en ring/SMS på nummeret jeg gav deg i PM om du vil ha hjelp i morgen (dvs. teknisk sett i dag). -Stigma Endret 29. august 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sånn, da tror jeg det problemet var løst -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå