knegg Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Her er det som skjedde: maskina fryste seg igjenn som den hadde gjort dei 5 siste dagane, har vore skikkelig ustabil dissa 5 dagane, program kan ikkje opnast,avspeling av video på vlc flyse maskina blant anna. so klikka logiteck sin software(igjen) einaste som hjelpe då er straumbrudd på pc'n. So når maskina va på slo eg av straumen med knappen på straumforgreininga. Fant det ut tilfeligt ein gong, og har brukt det av og til. Gjorde det igår og no får eg blue screen ved oppstart. Det er ganske kjipt altso, sete på ein bærbar eg eige so eg overleve då =P men den stasjonære er ganke viktige for meg. Brukast kvar dag til bilde redigering, speling og film... Eg kjeme inn i bios Eg ser begge hardiskane i oppstart Blå skjermen kjeme 3 sekund etter at dinna loading baren til windows XP eg kan ikkje lese feilmeldinga sidan den er der i eit kvart sekund berre Det er berre å komme med forslag, eg skal forstå det meste sidan data er min jobb og hobby ;P <3 men med sånne problem står eg ganske makteslause, desverre Endret 4. september 2008 av knegg Lenke til kommentar
Coolgate Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hadde dette problemet for en stund siden. I mitt tilfelle var det et trådløst nettverkskort som var årsaken. Når jeg deaktiverte dette startet den opp som normalt. Satte inn ett USB kort isteden. Lurer på om det hadde noe med IRQ å gjøre? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 alt av USb er ikke tilkoplet, dragde alt ut. Berre tastatur og skjerm tilkopla. men korleis klarte du å deaktivere det? når man ikkje kjeme inn på skrivebord i det heile og btw sikkerheits modus fungera ikkje... til update Lenke til kommentar
Coolgate Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fikk nå starta den i sikkermodus jag da. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 "takk" for hjelpa "/ i nødstilfelle kan eg kjøpe ein ny hardisk, inst XP på og overføre data frå gamle c disk til nye disken.... men det er meg tongvint men einaste eg kjeme på akkurat no Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 du sier det begynte for 5 dager siden, hva gjorde du da som gjør at maskina henger før oppstart nå? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 -for ca 10 daga sidan installerte eg ein nye brannmur, som var anbefalt i ein stikky tråd her på diskusjon.no -for 7-8 daga sidan fikk eg KEM.exe inn på maskina som tulla opp tastaturet mitt -og installerte team fortress 2 det er alt av programmer eg har brukt i det siste.. eg dreiv vell med msn, surfa med mozilla firefox og spelte team fortess 2... Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Er so forbanna no Men anna spørsmål...! Viss eg kjøpe meg nye hardisk trenge eg å hente ein heile pastisjon på C: disken korleis henta men ein heile partisjon frå ein anna hardisk til ein anna?? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 jaudå. fekk harddisken min idag. installerte windows på og so kopla eg til den gamle harddisken og den kjørte automatisk disk skade kontroll på den, sp no er det fiksa gla for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå