Erijk Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 God kveld Da var det min tur. Noen nye cardigans skal til innkjøp, gjerne strikka, og helst ensfargede. Svart/hvit/grå. Gjerne steder i Lillestrøm/Oslo omegn. Dere kan også kline til med bilder, og internett-linker. Takk! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Fillipa K har en "elskbar" tykk strikket cardigan til 1499,-, finnes både i sort og brun Ellers har RL flere veldig pene cardigans Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Vet du om hvor jeg evt kan skaffe disse? Gjerne i Lillestrøm/Oslo omegn Og hvordan er det å bestille fra RalphLauren.com? Har også sett en del på hettegenseren i cashmere der, som ser elskbar ut, hehe TAKK! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 (endret) ralphlauren.com sender desverre ikke til Norge. Enzo i lillestrøm har et levelig utvalg av Fillipa K, Tiger, Bruuns o.l S&S har så klart et større utvalg. Endret 29. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 RalphLauren.com sender ikke til Norge, men du kan bruke JetCarrier for å få en amerikansk adresse. Dog, det kan bli noe problemer mtp. at kredittkortet ditt sannsynligvis har norsk adresse. Vet ikke om det er mulig å bestille, men jeg tviler litt. Synd, for de har fine priser der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå