Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ehhmm telehor

Anbefalte innlegg

Ja, da sitter jeg hær med det jeg tror er et defekt modem. Jeg blir avkoblet fra internett med jevne mellomrom, max 10 min. Internetten funker men den blir koblet av hele tiden det er sinnsykt plagsomt. Jeg har sittet hær i hele dag og prøvd of finne det ut selv, men nei da, laget nye oppkoblinger restarta PCen osv.. men ingenting skjer akkurat det sammen, har aldri hadt dette problemet før

Altså, jeg kan koble til internetten men den kobles av automatisk, jeg har ikke peiling. Kan dere hjelp meg plizzz :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet. Mener på at jeg leste et sted på forumet at Telenor benytter seg av sentraler av Orchid og Alcatel (?), hvor de sentralene som har billig Orchid utstyr sliter med akkurat dette problemet.

Jeg har ringt å klaget noen ganger til Telenor, en Bravida mann var til og med hjemme hos meg å bytta modem, men det er nok en feil i sentralen til Telenor.

Jeg har bare begynt å leve med problemet... Det skjer tross alt ikke så hyppig lengre... (kan kansje være at jeg ikke er arbeidsledig lengre og ikke sitter HELE tiden forran pc'n :p )

Lenke til kommentar

Jeg har telenor avidi, så dermed er jeg vel ikke likestilt med alle dere andre..men jeg hadde det samme problemet, inntil Telenor tydelig hadde fått nok klager og foretok en "infrastruktur oppdatering" eller noe i den duren.

Da var det slutt på nedetiden min :smile:

Så det kan vel være en viss mulighet for at det er i sentralen...og at det derfor er kjekt å ringe og klage litt (på en høfflig måte!!) så kan det jo hende det skjer noe.

molly

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...