Leetrune Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja, da sitter jeg hær med det jeg tror er et defekt modem. Jeg blir avkoblet fra internett med jevne mellomrom, max 10 min. Internetten funker men den blir koblet av hele tiden det er sinnsykt plagsomt. Jeg har sittet hær i hele dag og prøvd of finne det ut selv, men nei da, laget nye oppkoblinger restarta PCen osv.. men ingenting skjer akkurat det sammen, har aldri hadt dette problemet før Altså, jeg kan koble til internetten men den kobles av automatisk, jeg har ikke peiling. Kan dere hjelp meg plizzz Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du må nesten ta kontakt med Telenor. Ring til salgsavdelingen eller noe og be dem sette deg over til support. Da går det fortere :wink: Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Hmm, kanskje. Eller det som er problemet er at viss jeg f.eks spille battlefield1942 elelr er på IRC blir jeg disconnecta, men jeg er på internetten fremdeles trur jeg. :-? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 JEG BLIR JÆVLIG FORBANN FORPULTE TELENOR DRITT JEG BLIR SÅ Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 for det første pass språket ditt!!! Kontakt Telenor og fortell dem hva som er problemet og hva du tror kan være feil! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har samme problemet. Mener på at jeg leste et sted på forumet at Telenor benytter seg av sentraler av Orchid og Alcatel (?), hvor de sentralene som har billig Orchid utstyr sliter med akkurat dette problemet. Jeg har ringt å klaget noen ganger til Telenor, en Bravida mann var til og med hjemme hos meg å bytta modem, men det er nok en feil i sentralen til Telenor. Jeg har bare begynt å leve med problemet... Det skjer tross alt ikke så hyppig lengre... (kan kansje være at jeg ikke er arbeidsledig lengre og ikke sitter HELE tiden forran pc'n ) Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Meld dere på hos www.freewave.no det fungerer UTMERKET.... Det har vært så lite problemer, og bestandig oppkoblingshastighet på mellom 50-52kbps, det er det raskeste jeg noen sinne har brukt et 56k modem på. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 bruk chatten til telenor da får du hjelp nå... Slet med det samme men det gikk over etter to besøk av telenor (byttet modem en gang) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har hatt samme problem, men den gangen var det bare en dårlig kabel. Ursa... din avatar er altfor stor... vennligst bytt. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hmmmm...jeg har og problemer med at jeg blir koblet fra etter en tid...har begynnt nå i de senere dager, i dag har den koblet seg fra etter 3t med aktiv bruk, så jeg må resette routeren min (dra ut strømmen) for at den skal komme igang igjen Lenke til kommentar
molly Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har telenor avidi, så dermed er jeg vel ikke likestilt med alle dere andre..men jeg hadde det samme problemet, inntil Telenor tydelig hadde fått nok klager og foretok en "infrastruktur oppdatering" eller noe i den duren. Da var det slutt på nedetiden min :smile: Så det kan vel være en viss mulighet for at det er i sentralen...og at det derfor er kjekt å ringe og klage litt (på en høfflig måte!!) så kan det jo hende det skjer noe. molly Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 ok, jeg har avidi jeg også. Hmm telenor suger. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ursa... din avatar er altfor stor... vennligst bytt. Den er ikke ALTFOR stor heller da. Bare litt for stor. ALTFOR stor er 150x150 f.eks. Hater admin wannabe's. Lenke til kommentar
sete Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har også Telenor Avidi, og det samme har skjedd med meg i hele dag. Det er utrolig irreterende, men jeg tror Telenor Avidi driver og oppgraderer serverne sine for øyeblikket.... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Jha, fant ut det jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå