IntelAmdAti Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg tenkte å multiboxe litt og ønsker litt veiledning før jeg setter i gang: Målsetningen er å levle nye chars til 60 kjapt - samtidig som jeg farmer honor i BG's på main-chars. Jeg ønsker da å skaffe to eller tre nye kontoer slik at jeg kan levle 2-3 nye characters til 60 med 300% økt experience, er det noe vits å levle 3 helte sammen eller går det omtrent like hurtig med bare 2? Burde jeg skaffe noen trial-kontoer og oppgradere disse til retail eller kjøpe helt nye esker fra butikk? Klassene jeg skal levle har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men jeg det blir en rogue + andre klasser jeg ikke har bestemt meg for (har paladin og prest på den serveren allerede). Hardware og programvare finner jeg ut av på egenhånd, men jeg tar selvfølgelig imot tips og veiledning rundt dette og. Det jeg trenger mest er starthjelp til hvordan jeg skal opprette kontoene slik at jeg kan transfere chars til hovedkontoer senere og hvilke klasser jeg bør levle med. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sett alle kontoer i samme navn, da skal det være null problem å transferre (da mener jeg navnet som er på main account) Bortsett fra det vet jeg ikke om mye mere jeg kan tipse om Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bruk recruit a friend slik at du får +300% exp og recruit enda en venn med den nye kontoen for å linke alle. Husk at alle må ha samme navn registrert på kontoen. Ville anbefakt 3 kontoer siden 3 chars gir groupbonus når du levler og du dreper også mye raskere med 3 DPS. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Har brukt main-konto til å recruite friend1, og deretter friend1 til å recruite friend2 og til sist friend2 til å recruite friend 3. På account management viser alle kontoene Linked (1) - altså bare linket til en annen konto. Alle kontoene viser at de er linket til det samme navnet, er det fordi alle er betalt med samme visa-kort? Målet er å gjøre slik at de tre nye friendkontoene kan levle sammen med bonus xp selv om hovedkontoen ikke er logget inn. Håper ikke jeg gjorde noe galt i prosessen, det blir kjedelig å måtte gjøre alt på nytt.. Må jo ha egen epost til alle osv. Endret 28. august 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei du trenger faktisk ikke forskjellig epost til alle:P konto1,-2 og -3 vil alle få 3x xp bonusen om de er i gruppe. Tror kansje at hvis du booster med main kontoen din vil ikke konto1 få noe spesiell xp. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sett alle kontoer i samme navn, da skal det være null problem å transferre (da mener jeg navnet som er på main account) Bortsett fra det vet jeg ikke om mye mere jeg kan tipse om Vil bare påpeke at man ikke trenger samme navn på konto-innhaver for å transferre mellom kontoer. Det man trenger er "Secret Answer" fra den kontoen man transferrer fra. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 bare for å bevise at det MÅ være samme navn så dobbelt sjekket jeg. Fikk opp denne meldingen når det ikke var samme navn: "The destination account does not meet the requirements for an account to account transfer" Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Tja, dette ble fullstendig fail i første omgang. Har altså brukt main-konto til å recruite friend1, og deretter friend1 til å recruite friend2 og til sist friend2 til å recruite friend 3. Alle friend-kontoene ble linket kun til hovedkontoen, ikke med hverandre. Det vil si at hvis de tre friendkontoene er i gruppe med hverandre kan de ikke summone hverandre, grante hverandre level og de får heller ikke økning i XP - for det må hovedkontoen være med. Jeg får prøve med gamecards og nye kontoer i morgen og se om det blir noen forskjell da. Eller nå blir det vel like greit å bare boxe en til karakter så har jeg full party.. Jeg må prøve med fem rogues, jeg tenker det skal treske fort gjennom mobs. Endret 28. august 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 er et helvette å multiboxe flere melee klasser ;p anbefaler 1 melee og resten casters hvis du absolutt må ha en melee class Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) En rogue, en prest, to mages. Tror det skal bli ganske bra, er helt sikkert en fordel med noe som kan resse iallefall. Edit: Med nærmere ettertanke så trenger jeg ikke å levle roguen selv. Jeg kan levle 3 mages og 1 prest eller 4 mages til 60, da får jeg 97 levler som kan grantes til hovedkontoen. Da er det bare å lage en lvl 1 rogue og så instant levle denne til 59. Endret 28. august 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sett alle kontoer i samme navn, da skal det være null problem å transferre (da mener jeg navnet som er på main account) Bortsett fra det vet jeg ikke om mye mere jeg kan tipse om Vil bare påpeke at man ikke trenger samme navn på konto-innhaver for å transferre mellom kontoer. Det man trenger er "Secret Answer" fra den kontoen man transferrer fra. Er rimelig sikker på at man må å ha samme etternavn på kontoene. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Det stemmer, du kan bare transfere characters mellom kontoer som er registrert i samme etternavn. Eller slik er iallefall policyen til Blizzard og det gjør de klinkende klart på char-transfer-sidene. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det samme skjedde med meg i går. Jeg rekruterte en venn fra konto2 og venne ble linket til konto1. Rare greier. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Tryggeste er visst å holde lvl 70 main konto helt ute fra RAF'en.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dersom du har linket 1 og 2, og 2 og 3, så vill du ikke få trippel xp dersom du spiller bare på 1 og 3. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen burde lage en FAQ for de norske brukerne. Med litt ekstra stoff rundt RAFen. Gjorde seff den feilen selv, med å linke 70 accounten. Så nå sitter jeg med en account som jeg ikke bruker! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Så hvis jeg multiboxer med 2 nye, så kan jeg få alle på en account? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Linker nok en gang den her. http://us.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20588 Burde være lett å forstå den der Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 hei, har tenkt til å multiboxe en Warlock, en hunter og en lang distanse dps klasse til, tror dere dette vil funke greit ? :O Lenke til kommentar
decophly Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så lenge de har noe lik range på de spellene som du skal bruke. Den som har minst range på sin spell bør vær 'main', slik at alle kan caste når mainen kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå