Gå til innhold

Multiboxe - 2 eller 3 characters?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å multiboxe litt og ønsker litt veiledning før jeg setter i gang:

Målsetningen er å levle nye chars til 60 kjapt - samtidig som jeg farmer honor i BG's på main-chars.

Jeg ønsker da å skaffe to eller tre nye kontoer slik at jeg kan levle 2-3 nye characters til 60 med 300% økt experience, er det noe vits å levle 3 helte sammen eller går det omtrent like hurtig med bare 2?

Burde jeg skaffe noen trial-kontoer og oppgradere disse til retail eller kjøpe helt nye esker fra butikk?

Klassene jeg skal levle har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men jeg det blir en rogue + andre klasser jeg ikke har bestemt meg for (har paladin og prest på den serveren allerede).

Hardware og programvare finner jeg ut av på egenhånd, men jeg tar selvfølgelig imot tips og veiledning rundt dette og. Det jeg trenger mest er starthjelp til hvordan jeg skal opprette kontoene slik at jeg kan transfere chars til hovedkontoer senere og hvilke klasser jeg bør levle med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt main-konto til å recruite friend1, og deretter friend1 til å recruite friend2 og til sist friend2 til å recruite friend 3.

På account management viser alle kontoene Linked (1) - altså bare linket til en annen konto. Alle kontoene viser at de er linket til det samme navnet, er det fordi alle er betalt med samme visa-kort?

Målet er å gjøre slik at de tre nye friendkontoene kan levle sammen med bonus xp selv om hovedkontoen ikke er logget inn.

Håper ikke jeg gjorde noe galt i prosessen, det blir kjedelig å måtte gjøre alt på nytt.. Må jo ha egen epost til alle osv.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Sett alle kontoer i samme navn, da skal det være null problem å transferre (da mener jeg navnet som er på main account)

Bortsett fra det vet jeg ikke om mye mere jeg kan tipse om ;)

Vil bare påpeke at man ikke trenger samme navn på konto-innhaver for å transferre mellom kontoer. Det man trenger er "Secret Answer" fra den kontoen man transferrer fra.

Lenke til kommentar

Tja, dette ble fullstendig fail i første omgang.

Har altså brukt main-konto til å recruite friend1, og deretter friend1 til å recruite friend2 og til sist friend2 til å recruite friend 3.

Alle friend-kontoene ble linket kun til hovedkontoen, ikke med hverandre. Det vil si at hvis de tre friendkontoene er i gruppe med hverandre kan de ikke summone hverandre, grante hverandre level og de får heller ikke økning i XP - for det må hovedkontoen være med.

Jeg får prøve med gamecards og nye kontoer i morgen og se om det blir noen forskjell da.

Eller nå blir det vel like greit å bare boxe en til karakter så har jeg full party.. Jeg må prøve med fem rogues, jeg tenker det skal treske fort gjennom mobs.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

En rogue, en prest, to mages. Tror det skal bli ganske bra, er helt sikkert en fordel med noe som kan resse iallefall.

Edit: Med nærmere ettertanke så trenger jeg ikke å levle roguen selv. Jeg kan levle 3 mages og 1 prest eller 4 mages til 60, da får jeg 97 levler som kan grantes til hovedkontoen. Da er det bare å lage en lvl 1 rogue og så instant levle denne til 59.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Sett alle kontoer i samme navn, da skal det være null problem å transferre (da mener jeg navnet som er på main account)

Bortsett fra det vet jeg ikke om mye mere jeg kan tipse om ;)

Vil bare påpeke at man ikke trenger samme navn på konto-innhaver for å transferre mellom kontoer. Det man trenger er "Secret Answer" fra den kontoen man transferrer fra.

Er rimelig sikker på at man må å ha samme etternavn på kontoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...