Liberalistiske Samebror Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 folk sier til meg at det tar et halvt år og lære photoshop 100% :o Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Et halvt år for å lære Photoshop? Da er det året intenst! Å lage seg om til jokeren er mye enklere ved hjelp av dermawax, fettsminke og vannsminke. Mye tøffere er det også! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 folk sier til meg at det tar et halvt år og lære photoshop 100% :o Personlig har jeg holdt på med Photoshop i over 6 år, men jeg bruker fortsatt ikke alle funksjonene. Denne nettsiden er veldig bra: http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html, om du ønsker tips&triks. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Her er en jeg lagde av en venn. Hehe =D jobba lenge med den Og jo, ble litt feil. Han ser inn i kamera Endret 25. september 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
McKack Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke sjekket den tutorialen, bare fant et cap fra filmen som jeg brukte som referanse. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 nice work man tnx Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har fjernet _mye_ off-topic og krangling fra tråden. Fra nå av holder alle seg til temaet og unngår krangling i tråden med mindre de har lyst på en liten avkjøling. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå