Liberalistiske Samebror Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Kan noen hjelpe å forandre meg til "The Joker" på photoshop? Bildedetaljer: *Få på arr og sminke som "The Joker" fra TDK har! *Fiks håret sånn at det ligner på "The Joker" sitt mest som mulig, ikke få det til å se fake ut! *Fiks en fet bakgrunn! *Fiks klær, visst det er mulig! *Prøv å gjør alt som kommer på toturial linken jeg legger inn under her! På forhånd: Takk visst du gidder toturial: bilde: lenger ned i første post Endret 6. september 2008 av samebror Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Pen video, mye arbeid må jeg si, må nesten teste det på meg selv Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 noen som tar utfordringen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 noen i det hele tatt har giddet å prøve? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ser tidkrevende ut. Men kan kanskje gi det ett forsøk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 yey takk Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) jeg kan prøve i morgen, om jeg har tid . Men før jeg gjør noe må du komme med et helfigurbilde hvor du smiler og etterligner jokeren. Jeg må ha noe jokeraktig å jobbe med. Endret 31. august 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 noen som har starta eller prøvd ennå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 jeg kan prøve i morgen, om jeg har tid . Men før jeg gjør noe må du komme med et helfigurbilde hvor du smiler og etterligner jokeren. Jeg må ha noe jokeraktig å jobbe med. noen som har starta eller prøvd ennå? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) jokeraktig bilde kommer så fort som mulig dog at smilet mitt ikke er verdens flotteste Endret 1. september 2008 av samebror Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 jokeraktig bilde kommer så fort som mulig dog at smilet mitt ikke er verdens flotteste Det trenger ikke vær eflott Jokern er jokern. Smil bare lurt, bikk hodet fremover mens du ser i kameraet..there you go. Sinte øyne! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 ok kommer i løpet av kvelden, og så tar jeg på meg en dressjakke så det blir mer likt han i klesstil også! Og en kniv i hånda Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Mitt bidrag. Ta over noen hvis dere gidder. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 jeg tror jeg skal ta det bildet når jeg kommer hjem nesa mi er større enn det den allerede er der jo men det er jo en start Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 D ble seende ganske teit ut, men eg prøvde. Hehe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 At least I tried to take some nice pics og ja dressjakka var litt skitten :s Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 At least I tried to take some nice pics og ja dressjakka var litt skitten :s Jeg blir å bruke dette bildet. =) Men arbeidsdagene mine er desverre booket denne uken. Derimot har jeg lørdag og søndag fri, så jeg skal gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 ok Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Her er mitt bidrag. Synes d ble ganske ok... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) kult bilde, men vil at han skal få mer konkuranse Endret 2. september 2008 av samebror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå