billywillie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kjøpte en slik Linksys-wre54g range expander for å øke dekningen på det trådløse nettet. Men får den ikke til å koble opp mot d-link DSL-G684T. Etter tlf. til leverandør får jeg vite at ruteren må støtte WDS. Hvorfor er det ingen som opplyser om dette når du kjøper et produkt. Ringe til et så arrogant firma som d-link blir ikke aktuelt i og med at de forlanger penger for å gi support på egne produkter. Har prøvd å sendt de mail men ikke ikke fått noe svar enda. Noen her som hvet om den støtter WDS eller hvet hvordan jeg kan sette opp dette. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Har nå fått swar fra d-link at den ikke støtter WDS. Ingen som hvet om det er mulig å koble den opp, eller må jeg bare kaste den! Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har nå fått swar fra d-link at den ikke støtter WDS. Ingen som hvet om det er mulig å koble den opp, eller må jeg bare kaste den! Sorry men WDS er ikke en opsjon på D-Link Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Har nå fått swar fra d-link at den ikke støtter WDS. Ingen som hvet om det er mulig å koble den opp, eller må jeg bare kaste den! Sorry men WDS er ikke en opsjon på D-Link Betyr det at jeg ikke kan bruke den? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 D-link har ikke WDS meg bekjent men det har linksys da om en i uorginal firmware Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 D-link har ikke WDS meg bekjent men det har linksys da om en i uorginal firmware Da blei slegga brukt og restene kastet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå