prisguide Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har flere partisjoner på den ene hardisken min , både linux og fat32. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan slette alle partisjoner slik at harddisken er helt tom slik den kom da jeg kjøpte den. Har prøvd Partition magic, men den ser ikke ut til å gjøre akkurat dette. Grunnen til at jeg vil reingjøre hele disken er at jeg har eksperimentert en del på denne og nå begynner den å bli ganske uoversiktlig med masse forskjellige logiske og skjulte ppartisjoner som jeg har vanskeligheter med å fjerne......håper noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 boot med win xp cd'en og når du kommer til partisjonene sletter du alle sammen og cancler installeringa Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 takker og bukker, men jeg hare bare win2k cdèn virker det akkurat likt med denne ? Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Ok , jeg får prøve da :-? Lenke til kommentar
doy4ever Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Med en oppstartsdiskett kan du kjøre f-disk fra dos. Dette programmet er litt vanskelig å forstå første gangen, så last ned en bruksanvisning. Ellers har jo de fleste hard disk leverandørene lignende programmer som kan brukes og lastes ned fra deres sider. For eksempel IBM's Disk-manager eller Western Digital's Data Lifeguard tools. Les bruksanvisningen først. Lykke til! Lenke til kommentar
prisguide Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har prøvd fdisk, men den nektet å ta vekk de logiske partisjonene under primary, men takk for tipset om programvare fra IBM eller WD, jeg skal laste de ned med det samme Lenke til kommentar
morphler Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ...disk druid i installering av linux... slett alle partisjoner og cancel installasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå