KKake Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er på jakt etter en caps fra Fox, helst av denne typen: Finner ingen nettbutikker som sender til Norge, og ingen norske butikker som selger den, eller andre capser fra Fox, noen som vet om noen plasser som har det? Jeg vet om en butikk i Sverige som selger dem, og er ingen problem for meg å dra til Sverige siden tanta og onkelen min bor der.. Men litt mye å dra til Sverige for å kjøpe en caps Så hvis noen vet hvor jeg kan får tak i en slik caps, eller lignende, og kanskje andre klær fra Fox, så rop ut her Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Eneste stedet jeg har funnet klær fra Fox før, var på MC-messa for noen år siden. Om du ikke finner noe før, så kan du jo stikke innom MC-messa i 09 og sjekke etter Fox' stand? (; Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ja, det er jo noe jeg kan gjøre det også, eneste er at MC-Messa ikke er før 6. - 8. mars, så er litt lenge å vente. Men kan jo alltids ta en tur til Sverige, har trossalt familie der som jeg kan besøke i samme slengen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Joda, det blir jo en stund å vente - særlig med tanke på at det ikke er sikker Fox har en stand der i 09 engang Men om du ikke så på det som en mulighet før, veit du i hvert fall om den nå. Om du ikke skulle ha mulighet til å dra for å handle et annet sted allikevel Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ja, da vet jeg hvertfall om et sted i Norge det kan hende jeg får tak i klær fra Fox Synes det er dårlig at knapt noen steder i Norge selger Fox-klær. I Sverige selger de det mange steder, så burde nestn vært slik i Norge også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå