_Skywalker_ Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei! Har en Acer Aspire 1640Z og en ekstern, trådløs mus (A4 Tech). Det viser seg nå at styreflaten ikke virker lenger på maskinen, ei heller museknappene. Derfor lurer jeg på om det er noen som har erfart lignende problem. Hva kan feilen være? Dataen er ca 2 år gammel. Håper å få positive svar Sky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Virker den når du drar ut den eksterne musa? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Angående touchpaden. På min acer har jeg en knapp jeg kan trykke på for å "deaktivere" touchpaden, er ikke sikker på om din har samme knapp, men kan jo være greit å sjekke. Knappen er iallefall F7, og jeg må trykke Fn & F7. Red: Skrivefeil. Endret 28. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
_Skywalker_ Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jøsses! Den knappekombinasjonen visste jeg ikke om. Funker nå Takk, takk!! :!: Angående touchpaden. På min acer har jeg en knapp jeg kan trykke på for å "deaktivere" touchpaden, er ikke sikker på om din har samme knapp, men kan jo være greit å sjekke. Knappen er iallefall F7, og jeg må trykke Fn & F7. Red: Skrivefeil. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 I aim to pleace Da vet du om det til neste gang, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå