Tunfisk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jepp, den bare starter viften og begge lysene der med på-knappen. Jeg har Windows. Dette skjedde etter at jeg drev og flytta noen ting over på en minne penn da dataen fryste(kunne ikke gjøre noe) så jeg skrudde manuelt av. Dette er 2 dager siden, og problemet er her fortsatt. Så jeg lurer på hva jeg skal gjør.. Og så lurer jeg åp hvilke knapper det er man skal trykke/holde inne når man skrur på for å komme til sikker-oppstart(elns) eller innstillinger? Visst dataen i det hele tatt har komt så langt i oppstarten.. Takk ! Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du har plugga i skjermen? Kan være så enkelt, elle rvirus? Har hatt virus en gang som gjorde at maskinen ikke ville starte. Jeg har ikke flust med peiling på detta men... Kanskje noen andre har? Lenke til kommentar
Tunfisk Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Takk for at du prøver å hjelpe, men skjermen er koblet til. Begge lysene lyser og vifter går for fult. Som om jeg skulle startet vanlig, bare at den ikke kommer videre. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Gir maskinen fra seg noen pipelyder i det hele tatt? (f.eks det enkelte pipet som bekrefter at den kom forbi POST = Power On Self Test). Eller bare suser vifter og disker mens skjermen er svart og ingenting mer skjer? Lenke til kommentar
Tunfisk Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jo, den piper en gang. Så suser det, og det kommer en lav gjentatt klikke-lyd. Eller surrelyd, bare litt "hardere" enn vifta.. Hjelper dette deg til å hjelpe meg? (: Lenke til kommentar
Tunfisk Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Beklager bump, men trenger virkelig hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå