trolør Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei! Har fått tilbud om 18kvm hybel på Anker, med svarfrist 4. september. Er ikke helt fornøyd med der jeg bor nå. Det er lite (jeg bor privat), og har et 4 kvm rom, og deler et okkupert fellesrom, bad og kjøkken med 2-3 andre. Jeg har lest en del negativt om Anker, men det viktige for meg er ikke strøket; heller selve leilighetene. At det lurker narkiser rundt på natterstid kan jeg leve med, værre er det dersom hybelene er helt elendige.. Trenger svar ganske kjapt, siden jeg må avgjøre dette i kveld. Tror nesten alt er bedre enn slik jeg bor nå, for dette er utrolig lite Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Står litt i den tråden her. Stedet er generelt kjent for å være ganske slitent. Hele området var et høl en gang i tiden, men det har tatt seg opp nå. Stedet er også veldig trafikkert, med trikker og tungtransport i gatene rundt. Dessuten har man jo de berømmelige kakerlakkene. Noe som er positivt er at det ligger ganske sentralt dog. Det er så og si i sentrum, med kort vei til Grunerløkka og kollektivtransport (eller legevakta hvis du er klumsete). Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Anker gir deg alt det verste Oslo har å tilby. Kriminalitet, rusmisbruk, trafikkstøy og forurensning. Beliggenheten er forferdelig spør du meg, det er det minst bovennlige området som finnes. Jeg hadde heller pendlet fra Lillestrøm enn å bo der. Hyblene er etter hva jeg har hørt helt standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå