Laffebaffen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hallo! Begynte i høst på VG1 Idrettsfag. Skal ha teoretisk matte, og trenger en grafisk kalkulator. Siden disse koster en del, har jeg tenkt til å legge i litt ekstra, og kjøpe en jeg også kan bruke på høgskolen. Noen som har tips/vet hvilke krav som stilles til en av disse kalkulatorene på høgskolen? Kommer det ann på hvilken retning jeg skal ta på høgskolen?? Hilsen førsteklassing som roter seg bort i havet av kalkulatorer PS. Var ikke sikker på hvor jeg skulle legge posten, så la den her! Måtte noen moderatorer flytte den hvis den er feilpostet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har selv CASIO CFX-9959GB PLUS, kan brukes på høyere utdanning, og har alt av saker du trenger for matte. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Noen som har tips/vet hvilke krav som stilles til en av disse kalkulatorene på høgskolen? Kommer det ann på hvilken retning jeg skal ta på høgskolen?? Det kommer an på hva du skal studere. På siv.ing-studiene får vi bare lov til å bruke en ugrafisk Citizen SR-270X på eksamen for eksempel. Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Okey, takker for svar! Da får vi se hvilken jeg går for, fant forresten ikke kalkulatoren din i noen norske nettbutikker bruktbilen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Skolen min sier at alle skal ha den samme kalkulatoren, slik at det blir lettere for læreren å forklare hvordan man bruker den. Hør med læreren din. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Okey, takker for svar! Da får vi se hvilken jeg går for, fant forresten ikke kalkulatoren din i noen norske nettbutikker bruktbilen Vi fikk hvertfall beskjed om å kjøpe den i starten av vgs, var vel 4-5 år siden, er nok bare å spørre hvilken kalkulator læreren skal undervise i. Er hvertfall fornøyd med min, gått tom for strøm en gang med 3 års aktivt bruk, holdbar og sterk etter å ha mistet den nok gang i bakken. Det viktigste er at du lærer å bruke kalkulatoren du har, og at den selvsagt er godkjent . Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Hehe, ja, er en fordel at den tåler litt! Læreren sa at han underviste i det meste, men at det helst skulle være Casio, siden han mente den var enklere å forstå Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tror standarden er Casio 9850-GC og høyere. Oslo Katedralskole krever en Texas grafisk kalkulator . Du kan bruke hvilken du vil, men det er begrenset om hva lærere kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå