Bluebeans Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Go Kurt Glad for at Orji gikk ut. Likte ikke den typen. Ut med Espen Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Noen som så i kveld.. ?? Har bare en ting å si..... Fy F.A.E.N!!! Kurtis ruler.... ønsker alle en... BEAUTIFUL DAY! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Skjønner bare ikke hva David gjør der fremdeles Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Skjønner bare ikke hva David gjør der fremdeles Svaret finner du i jenteskrikene hver gang han gjør noe. Jeg for min del blir bare kvalm. Hva han har som ikke jeg har? (ikke svar på det!!) Greitt nok han har blitt flinkere (!! trodde aldri jeg skulle si det), men han er likevel middelmådig sammenlignet med flere av de andre, og da særlig de to andre som er igjen. Go Kurt! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Skjønner bare ikke hva David gjør der fremdeles Fordi Rebacca røyk ut i går, endelig Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Skjønner bare ikke hva David gjør der fremdeles Fordi Rebacca røyk ut i går, endelig Digga meg Kurt, the 1 and only in IDOL.. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 syns kurt burde vinne, men gaute har nå blitt sinnsykt flink da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 yup det blir nok kurt'n som må vinne eller er gaute flink han og men kan desverre ikke måle seg med kurt. Maken til stemme og tilpassings evnen hans. :o Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det blir ikke spennende engang, kurt er i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Maken til stemme og tilpassings evnen hans. :o Måten han har taklet alle sangene han har sunget, har bare vært suverent. En annen ting er at, alt han har sunget (og de andre oxo da..) er live - Og tenker man på det, er det jo pinadø bare utrolig bra.. Min mening dah... Gleder meg bare til den karen gir ut CD. I mellomtiden koser jeg meg med sangene til Fenrik Lane. - Hvis dere ikke har hørt den - Ebony som ligger til nedlastning på sidene dems er kjempefin!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Maken til stemme og tilpassings evnen hans. :o Gleder meg bare til den karen gir ut CD. I mellomtiden koser jeg meg med sangene til Fenrik Lane. - Hvis dere ikke har hørt den - Ebony som ligger til nedlastning på sidene dems er kjempefin!! URL til siden deres? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Maken til stemme og tilpassings evnen hans. :o Gleder meg bare til den karen gir ut CD. I mellomtiden koser jeg meg med sangene til Fenrik Lane. - Hvis dere ikke har hørt den - Ebony som ligger til nedlastning på sidene dems er kjempefin!! URL til siden deres? www.fenriklane.com Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 skal ikke forundre meg om David vinner sjarmøren som han er, men kurt bør vinne Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kurt er den beste musikeren, men det er ikke sikkert han vinner. Det er ikke at han er flink til å synge, man først legger merke til... for all del! Jeg håper han vinner Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kurt er best, men tror nok Gaute vinner (god han også) p.g.a. 14tis faktor.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kurt er den beste musikeren, men det er ikke sikkert han vinner. Det er ikke at han er flink til å synge, man først legger merke til... Ikke akkurat noen modell nei... Har ikke han platekontrakt fra før av? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Nesten som det hadde vært interessant å se om vi hadde klart mobilisert en Kurt mot 14tis (jente) her på forumet.. selv om jeg "vet"/regner med det som en nærmest umulighet.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 nå synes jeg det er ganske close combat mellom Gaute og Kurt alltså. Kurt er bedre til å synge men ikke så veldig mye bedre mens Gaute er nok litt mer populær hos jentene så dette kan bli spennende Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Nesten som det hadde vært interessant å se om vi hadde klart mobilisert en Kurt mot 14tis (jente) her på forumet.. selv om jeg "vet"/regner med det som en nærmest umulighet.. Jeg er med Ja nå har de sunget i Idol for siste gang og jeg står fortsatt på mitt, Kurt er best, men i dag sier jeg ikke soleklart lenger.. Gaute er flink han også, men min mening er at han blir litt for monoton i sangene, med det mener jeg at han synger alt veldig likt. Kurt har mer bredde og en kulere stemme - min mening vel og merke.. Så da er det bare å dra fram mob'ene og stemme som et uvær, jeg har allerede gitt 3 stemmer til kurt :oops: - en for hver sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå