Gå til innhold

Idol på TV2 - Soleklar beste "artist"

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skjønner bare ikke hva David gjør der fremdeles :roll:

Svaret finner du i jenteskrikene hver gang han gjør noe. Jeg for min del blir bare kvalm. Hva han har som ikke jeg har? :p:shrug::grumpy: (ikke svar på det!!) Greitt nok han har blitt flinkere (!! trodde aldri jeg skulle si det), men han er likevel middelmådig sammenlignet med flere av de andre, og da særlig de to andre som er igjen. Go Kurt!

Lenke til kommentar
Maken til stemme og tilpassings evnen hans. :o

:yes:

Måten han har taklet alle sangene han har sunget, har bare vært suverent. En annen ting er at, alt han har sunget (og de andre oxo da..) er live - Og tenker man på det, er det jo pinadø bare utrolig bra.. Min mening dah...

Gleder meg bare til den karen gir ut CD. I mellomtiden koser jeg meg med sangene til Fenrik Lane. - Hvis dere ikke har hørt den - Ebony som ligger til nedlastning på sidene dems er kjempefin!!

Lenke til kommentar

Gleder meg bare til den karen gir ut CD. I mellomtiden koser jeg meg med sangene til Fenrik Lane. - Hvis dere ikke har hørt den - Ebony som ligger til nedlastning på sidene dems er kjempefin!!

URL til siden deres?

Lenke til kommentar

URL til siden deres?

www.fenriklane.com

Lenke til kommentar
Kurt er den beste musikeren, men det er ikke sikkert han vinner. Det er ikke at han er flink til å synge, man først legger merke til...

:lol:

Ikke akkurat noen modell nei...

Har ikke han platekontrakt fra før av? :roll:

Lenke til kommentar
Nesten som det hadde vært interessant å se om vi hadde klart mobilisert en Kurt mot 14tis (jente) her på forumet.. selv om jeg "vet"/regner med det som en nærmest umulighet..

Jeg er med :woot:

Ja nå har de sunget i Idol for siste gang og jeg står fortsatt på mitt, Kurt er best, men i dag sier jeg ikke soleklart lenger.. Gaute er flink han også, men min mening er at han blir litt for monoton i sangene, med det mener jeg at han synger alt veldig likt. Kurt har mer bredde og en kulere stemme - min mening vel og merke..

Så da er det bare å dra fram mob'ene og stemme som et uvær, jeg har allerede gitt 3 stemmer til kurt :oops: - en for hver sang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...