Gå til innhold

Idol på TV2 - Soleklar beste "artist"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, den likheten har jeg sett før. Den ble nemlig diskutert i programmet på NRK som Thomas Numme var programleder for sammen med Solveig Kloppen, et program hvis navn jeg nå har glemt.

Trigger! Det var dårlig det.

Go' Elg med Jan Erik og Vera var gøy.

Lenke til kommentar
Hadde Kurt noen audiotion uten akkompagnement?

Ja, det hadde jo alle...

Javel, men ble det sendt på tv? Hvilken episode i så fall? (så ikke på fra starten av, men tenkte å ta en titt på webtv)

Mener ganske sikkert at det ble sendt på TV, for jeg husker jeg la merke til han allerede da... Sannsynligvis den gangen det var fra audition i Bergen?

Lenke til kommentar
Jah.. Go'Elg.. Det var tider, det! Likte bedre Stine enn Vera, men uansett var det et glimrende program.
:yes: Det var 486 tidene det. Husker eg satt foran pc'n og så på god elg. Husker til å med en dag da eg hadde skaffet meg 250kr og eg løp til narvesen og kjøpte meg hele 3 pc blader og skyndte meg hjem for å se på go elg!! ahh det var tider det! Den atmosfæren altså *savne litt*
Lenke til kommentar
Jah.. Go'Elg.. Det var tider, det! Likte bedre Stine enn Vera, men uansett var det et glimrende program.
:yes: Det var 486 tidene det. Husker eg satt foran pc'n og så på god elg. Husker til å med en dag da eg hadde skaffet meg 250kr og eg løp til narvesen og kjøpte meg hele 3 pc blader og skyndte meg hjem for å se på go elg!! ahh det var tider det! Den atmosfæren altså *savne litt*

*Savner også* Har lignende minner. Fredagsettermiddager med PC-blader og Go'Elg var uslåelige!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke juryen eller titterne hadde så mye til overs for en deltaker som sto og grafset seg i taska som om han hadde kjønnsykdom av et eller annet slag :D Han har god stemme, og det er synd at han gikk ut, er nå min mening, men det ble litt småekkelt med all den grafsingen, jeg ble til tider pinlig berørt på hans vegne.

Han synger veldig nasalt og, kanskje ikke den typen stemme som passer til et bredt register. Han synger R'n B, hva ellers passer stemmen hans til? Han har talent utover det boyband materialet, og jeg håper han får vist det andre steder.

SnowDOG_: Du kan neppe tenke deg hvor mye GUTS som kreves for å gå ut der foran et publikum og "levere varene" når du ikke er profesjonell artist.

Jeg håper Kurt vinner. Han har en særegen stemme, trenger noen timer for å avvenne noen unoter kanskje, om han skal dekke et bredt antall stilarter (pop, powerpop, poprap, rock, R'n B o.s.v.), men jeg digger stemmen hans uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...